Informacja
Ostatnio na forum NFSPlanet Polska
Znamy częściową listę osiągnięć  Napisał Manticore
22 września 2017, 22:53
Dziś na stronie Electronic Arts pojawiła się lista osiągnięć/trofeów do zdobycia w grze Need for Speed Payback. Dotyczy ona wszystkich trzech platform, na jakie zmierza gra. Nie jest to lista pełna - brakuje na niej 20 osiągnięć; ich nazwy nie zostały ujawnione, żeby "nie zepsuć graczom niespodzianki".

Właściwie jedyną rzeczą wartą uwagi jest to, że jedno z osiągnięć dostajemy za zniszczenie wszystkich billboardów w grze - jest to jednocześnie potwierdzenie, że ten element gry (znany z NFS Most Wanted 2012 i Burnout Paradise) powróci w NFS Payback.

Źródło: EA.com




 
Wymagania sprzętowe  Napisał Manticore
20 września 2017, 22:39
Znane są wymagania sprzętowe Need for Speed Payback. Prezentują się one następująco:
Minimalne wymagania w przypadku rozdzielczości 720p30 przy niskich ustawieniach

  • SYSTEM: 64-bitowy Windows 7 lub nowszy
  • PROCESOR: Intel i3 6300, 3,8 GHz lub AMD FX 8150, 3,6 GHz z 4 rdzeniami
  • RAM: 6 GB
  • NAPĘD: DVD-ROM wymagany tylko do instalacji gry
  • MIEJSCE NA TWARDYM DYSKU: 30 GB
  • KARTA GRAFICZNA: NVIDIA GeForce® GTX 750 Ti, AMD Radeon™ HD 7850 lub inny procesor graficzny kompatybilny z DX11 i posiadający 2 GB pamięci
  • DirectX: karta graficzna zgodna z DirectX 11 lub równorzędna
  • STEROWANIE: kontroler z dwoma drążkami analogowym
  • POŁĄCZENIE INTERNETOWE: łącze internetowe o przepustowości co najmniej 192 Kb/s


Zalecane wymagania w przypadku rozdzielczości 1080p60 przy wysokich ustawieniach

  • SYSTEM: 64-bitowy Windows 10 lub nowszy
  • PROCESOR: Intel i5 4690K, 3,5GHz lub AMD FX 8350, 4,0GHz z 4 rdzeniami
  • RAM: 8GB
  • NAPĘD: DVD-ROM wymagany tylko do instalacji gry
  • MIEJSCE NA TWARDYM DYSKU: 30 GB
  • KARTA GRAFICZNA: AMD Radeon™ RX 480 4 GB, NVIDIA GeForce® GTX 1060 6 GB lub inny procesor graficzny kompatybilny z DX11 i posiadający 4 GB pamięci
  • DirectX: karta graficzna zgodna z DirectX 11 lub równorzędna
  • STEROWANIE: kontroler z dwoma drążkami analogowym
  • POŁĄCZENIE INTERNETOWE: łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 Kb/s


Tych, których niepokoi informacja o wymaganej przepustowości łącza internetowego, uspokajamy - prawdopodobnie chodzi tu tylko o grę multiplayer. Już jakiś czas temu zostało oficjalnie potwierdzone, ze NFS Payback będzie w pełni grywalny offline.

Oprócz tego, uraczeni zostaliśmy nowym screenem - w roli głównej Pagani Huayra BC w miejskiej scenerii:



Źródło: EA.com




 
Pościg, off road i... brak Toyoty  Napisał Manticore
30 sierpnia 2017, 18:12
Na początek zaległości - po Gamescomie w sieci pojawiły się gameplaye prezentujące pościg oraz wyścig off road w grze Need for Speed Payback. Pod newsem możecie znaleźć przykładowe filmy.

Pościgi policyjne będą zdecydowanie bardziej intensywne i rozbudowane, niż w NFS2015; na myśl przychodzi tutaj system wykorzystywany w NFS Most Wanted (2005). Radiowozy będą wściekle atakować samochód gracza, a także stosować blokady, kolczatki, wsparcie z powietrza oraz z możliwości tymczasowego wyłączenia silnika ściganego pojazdu (taki realistyczny EMP). Co ciekawe, pościg będzie można zainicjować, wjeżdżając w jedną ze znajdujących się przy drodze skrzyń - właściwie tak samo wygląda to w The Crew Wild Run.

Na koniec niestety smutna wieść - studio Ghost Games za pośrednictwem serwisu Reddit potwierdziło, że w grze nie będzie pojazdów marki Toyota. Niestety, problemem są licencje - pojazdów znanego japońskiego producenta zabraknie także w Forza Motorsport 7 (oprócz kilku wyścigowych modeli). Fani Supry będą niestety musieli obejść się smakiem.




Źródło: Reddit




 
Gameplay ze zwykłego wyścigu  Napisał Manticore
24 sierpnia 2017, 20:19
Na kanale MotoGamesTV pojawił się właśnie film, pokazujący gameplay z wyścigu w Need for Speed Payback. Jak to wygląda? Otóż wygląda to... zaskakująco normalnie. Żadnych takedownów, żadnych telefonów w środku rozgrywki, żadnego gadania z "super cool ziomeczkami", żadnych broni, efektownych kraks... Szczerze mówiąc, mi osobiście się to bardzo podoba. Wygląda to trochę jak za starych, dobrych czasów, gdy wyścigi były po prostu wyścigami. Sama sceneria przywodzi nieco na myśl klimaty Need for Speed III Hot Pursuit i trasy Lost Canyons i Redrock Ridge. Ale to tylko moje skojarzenia

A co Wy o tym myślicie? Podoba się Wam ten spokój, czy jednak wolelibyście wyścigi w stylu NFS Hot Pursuit 2010? Zapraszam do komentowania!






 
Zwiastun na Gamescom  Napisał Manticore
21 sierpnia 2017, 19:00
Trwają właśnie targi Gamescom, na których oczywiście nie zabrakło Need for Speed Payback. Z tej okazji, w sieci ukazał się nowy zwiastun. Przedstawia on prawdopodobnie kolejną misję fabularną, w której naszym zadaniem jest dowieźć jakąś ważną osobistość we wskazane miejsce. Postaci kontrolowanej przez gracza przeszkadza policja - i to na niej skupia się zwiastun. Widać w niej kilka typów jednostek, w tym policyjnego Chevroleta Corvette, śmigłowiec oraz potężne Rhino, z łatwością przebijające się przez przeszkody. Widać, że twórcy wyciągnęli wnioski z NFS2015 i sytuacje, w których policja nie może nadążyć za autem jadącym 50 km/h nie powinny mieć miejsca w NFS Payback.

Oczywiście nie zabrakło też głównego dania, znanego z wypuszczonego jakiś czas temu gameplaya - gadania. Jadaczki bohaterów nigdy się nie zamykają, tak więc jeśli jesteście na to uczuleni, proponuję wyciszyć film

Zapraszamy do obejrzenia zwiastuna poniżej.






 
Start otwartej wersji beta  Napisał Manticore
19 sierpnia 2017, 17:34
Nie, to nie żart ani pomyłka - dziś wystartowała otwarta beta gry Need for Speed World. Trzy lata po jej oficjalnym zamknięciu, gracze zdołali w pełni przywrócić ją do życia. Za ten wyczyn odpowiedzialni są użytkownicy forum ElitePVPers.

Jeśli jesteście zainteresowani testami gry, to możecie pobrać zmodyfikowany launcher bezpośrednio z forum (wymagane jest założenie konta): https://www.elitepvpers.com/forum/need-speed-world/4347826-nfs-world-online-2017-open-beta.html.

Jeśli jednak wolicie grać solo, to w dalszym ciągu dostępna jest wersja offline gry, również do pobrania na wspomnianym forum.




 
Zwiastun prezentujący tuning pojazdów + masa innych informacji  Napisał Manticore
26 lipca 2017, 18:03
W sieci właśnie ukazał się zwiastun prezentujący tuning pojazdów w Need for Speed Payback. Możecie obejrzeć go poniżej; większość z zaprezentowanych tutaj rzeczy została opisana w dalszej części newsa.



Ponadto, na swoich stronach EA zaprezentowało więcej informacji o grze (klikając na nagłówek możecie przeczytać artykuły źródłowe).

Podział samochodów na klasy
Niestety, wygląda na to, że swoboda w doborze pojazdów znana z NFS Rivals oraz NFS2015 zniknie w Payback. Zostaną one podzielone na 5 klas wyścig, off-road, drag, drift oraz runner (do misji specjalnych); żeby wystartować w danym typie zawodów, musimy posiadać samochód z odpowiedniej klasy. Wyboru klasy pojazdu będziemy dokonywać podczas jego zakupu; każdy samochód będzie dostępny w 2-3 klasach. Wyjątkiem mają być wraki, które będzie można przerobić tak, żeby pasowały do każdej z 5 klas.

Wraki
Po odnalezieniu wraku, będziemy musieli go naprawić, aby pojazd był zdatny do użycia. Następnie możemy go przypisać do jednej z pięciu klas, a na końcu można go przekształcić w tzw. Super Build o podrasowanych osiągach i mocno zmodyfikowanym wyglądzie. Po naprawieniu wraku, pojawi się on też do kupienia w salonie samochodowym.

Sklepy
1. Salony samochodowe
W grze znajdziemy kilka salonów samochodowych. Każdy z nich specjalizuje się w innym typie pojazdów; dostępne modele będą się zmieniać z upływem czasu.

2. Sklepy z częściami
Będą one oferować części do tuningu pojazdów, a także możliwość ich instalacji bez konieczności powrotu do garażu. Podobnie jak w salonach samochodowych, towar będzie się zmieniać z czasem.

3. Garaże
W grze będzie ich pięć. Po wykupieniu wszystkich, gracz otrzyma dostęp do magazynu znanego z NFS2015 – z tą różnicą, że nie będzie w nim limitu posiadanych samochodów.

4. Stacje benzynowe
Po przejechaniu przez stację, wszelkie uszkodzenia wizualne pojazdu zostaną naprawione, a zbiornik nitro zostanie napełniony.

Unikatowe części tuningowe
Dostępne będą neony, kolorowy dym z opon, kolorowe płomienie nitro oraz możliwość obniżenia zawieszenia pojazdu.

Live tuning
Powrócą suwaki sterowania znane z NFS2015 (oddzielne dla każdej klasy), z tą różnicą, że będzie można modyfikować sterowanie pojazdu w czasie jazdy.

Tuning mechaniczny
Będzie można modyfikować sześć kategorii części. Zamontowanie kilku części od tego samego producenta może nam dać bonusy w postaci lepszych parametrów samochodu.





 
Alpine Storm  Napisał Manticore
01 lipca 2017, 00:34
Wybaczcie proszę znaczne opóźnienie w publikacji tego newsa. Przeszkodziły mi sprawy osobiste.

Niedawno wydano nową aktualizację do gry Need for Speed No Limits o nazwie Alpine Storm. Jej zwiastun możecie obejrzeć poniżej. Wprowadza ona do gry nową trasę - Blackridge Mountain, a także dwa nowe samochody - 2013 Porsche 918 Spyder oraz 2016 Mercedes SLK55 AMG.






 
ProStreet na PC naprawiony!  Napisał Manticore
19 czerwca 2017, 23:13
Mody. Dla graczy błogosławieństwo, dla wydawców gier... już niekoniecznie (tak, o Was piszę, Take Two!). Nie da się ukryć, że gry dające się modyfikować mają znacznie dłuższy okres życia. Mody najczęściej wprowadzają do gier nową zawartość, ale też nierzadko eliminują błędy zostawione w kodzie gry przez producentów.

O tym, że pecetowa wersja NFS ProStreet boryka się z problemami, nie trzeba przypominać nikomu, kto miał z nią styczność. Gra jest domyślnie zablokowana na 30 klatek na sekundę, a dodatkowo graczy prześladuje błąd uniemożliwiający od czasu do czasu kontynuację gry po ukończeniu wyścigu typu drift lub drag. I właśnie tutaj z pomocą przychodzi dzisiejszy bohater - mod, dzięki któremu obie te niedogodności zostają wyeliminowane!

Za jego powstanie odpowiedzialny jest użytkownik Reddita o ksywce xan1241. Mod możecie ściągnąć z linku podanego poniżej. Pamiętajcie o poniższych rzeczach:
  • musicie mieć zaktualizowaną grę do wersji 1.1
  • jeśli gracie na kartach Nvidia, najlepiej zmienić nazwę pliku wykonywalnego (w dowolny sposób) - uchroni to Was przed crashami
  • do działania mod wymaga bibliotek VC 2015 x86 (do pobrania ze strony Microsoftu)







 
Kilka nieoficjalnych informacji z Reddita  Napisał Manticore
12 czerwca 2017, 23:50
Oprócz możliwości zagrania w demo, impreza EA Play stanowiła okazję do spotkania się z twórcami gry. Z tej okazji skorzystał użytkownik Reddita o ksywce 1clkgtramg. Udało mu się dowiedzieć o grze kilku interesujących rzeczy - o niektórych z nich możecie przeczytać w dalszej części newsa.

Miejcie jednak świadomość, że mimo wszystko są to informacje z drugiej ręki, a do premiery gry pozostało jeszcze kilka miesięcy. Należy więc do nich podchodzić z odpowiednią rezerwą.

1. "Kamery stłuczek" (ang. crash cams) są zarezerwowane tylko dla pojazdów kartelu, które niszczymy. Co prawda nie będzie można ich wyłączyć, ale za to nie uświadczymy ich wcale podczas normalnych wyścigów. Twórcy popracują też nad tym, żeby nie były one aż tak uciążliwe podczas misji typu heist.
2. Powrócą wszystkie ustawienia kamery znane z NFS2015.
3. W grze będzie więcej muscle carów, niż w poprzedniku.
4. Nie będzie można zaimportować vinyli z NFS2015 (tak jak ma to miejsce w grach z serii Forza) - powodem tego jest przebudowanie systemu malowania aut.
5. Pojemność magazynu na samochody będzie ograniczona, ale jednocześnie na tyle duża, że nie powinniśmy mieć żadnego problemu z przechowaniem tylu aut, ile zapragniemy.
6. Suwaki odpowiadające za zmianę modelu prowadzenia pojazdu, znane z NFS2015, będą dostępne też w Payback.
7. Poprawiono sterowanie - teraz można driftować znacznie rzadziej, wyeliminowano również opóźnienia znane z NFS2015.
8. W grze nie ma deszczu. Ma to związek z tym, że świat wzorowany jest na Los Angeles i jego okolicach, gdzie rzeczywiście rzadko pada.
9. Twórcy rozważają powrót EA Trax, jeśli nie na premierę, to jako darmowa aktualizacja.
10. Na mapie świata znajdziemy pełnowymiarowe miasto wraz z przedmieściami.
11. Prawdopodobnie powrócą płatne DLC.
12. Powróci system reputacji.
13. W starciach online gra zadba o to, żebyśmy ścigali się z kierowcami prowadzącymi pojazdy o osiągach zbliżonych do naszego. Ma to również działać w grze dla pojedynczego gracza. Prawdopodobnie w dalszym ciągu będziemy mogli rozegrać dowolny wyścig dowolnym autem, a pojazdy przeciwników będą zbliżone do naszego.
14. W zwykłych wyścigach nie znajdziemy żadnych skryptów.

Źródło: Reddit 1 | Reddit 2




 
Idź do strony  [1] 2 3 ... 170 171 172




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Premiera
Sklep NFS
Sponsorzy
Partnerzy
Ankieta
Oferta
Czas generowania: 0.1277 sek., 0.0694 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 54. Użycie pamięci: 1,230KB