Informacja
Ostatnio na forum NFSPlanet Polska
Wzmianka o NFS2017 w raporcie finansowym EA  Napisał Manticore
01 lutego 2017, 13:00
Tradycyjnie już, pierwsze przecieki odnośnie nadchodzącego Need for Speeda pochodzą z raportów finansowych Electronic Arts. Kolejna gra z tego cyklu ma się ukazać w roku fiskalnym 2018, który kończy się w marcu 2018 roku. Jednak biorąc pod uwagę wcześniejsze informacje napływające do nas od studia Ghost Games, premiera gry odbędzie się najpewniej jeszcze w tym roku kalendarzowym.

W dokumencie czytamy, że nowy Need for Speed ma być "innowacyjny", "najbardziej ekscytujący" i "najlepiej wyglądający" spośród dotychczas wydanych gier z serii. Natomiast według serwisu vg247.com, dyrektor generalny EA, Andrew Wilson stwierdził, że gra będzie "ambitnym tytułem, skupiającym się na rozgrywce online". I to jest niepokojące - czyżbyśmy kolejny raz mieli dostać tytuł, działający wyłącznie w trybie online? Czas pokaże...

Źródło: Raport finansowy EA | vg247




 
Chcecie więcej miejsc w garażu?  Napisał Manticore
28 stycznia 2017, 23:27
Na pewno wielu z Was, grając w NFS2015, narzekało na żałośnie małą ilość miejsca w garażu. W pierwszej wersji gry dostaliśmy przestrzeń mogącą pomieścić zaledwie pięć aut; w jednym z uaktualnień wprowadzono funkcję magazynu, w którym twórcy z litości udostępnili kolejnych pięć miejsc.

A gdybym Wam powiedział, że istnieje sposób, aby tę liczbę zwiększyć? Powiedzmy... do stu?



Nie, to nie jest Photoshop. Jest to błąd w grze, który został odkryty przez dwóch użytkowników Reddita - Peleg165 i xHippy. Dzięki niemu możecie mieć tyle samochodów, ile tylko chcecie. Sposób, jak to zrobić, znajdziecie poniżej.

1. Na początek musicie uzbierać trochę kasy. Potrzebna będzie do zakupu Volvo, przy pomocy którego można się dorobić slotów w magazynie. Jedno Volvo = jeden slot.
2. Przełączcie się w tryb gry solowej.
3. Upewnijcie się, że w magazynie znajduje się dokładnie jeden wolny slot.
4. Odłączcie konsolę/komputer od internetu. Odkrywcy błędu polecają do tego użyć kabla sieciowego. Użytkownicy pecetów mogą zamiast tego skorzystać z programu Netlimiter i ustawić go tak, jak pokazano tutaj.
5. Umieść w magazynie dwa samochody.
6. Podłącz z powrotem kabel sieciowy.
7. Kupuj Volvo, wrzucaj je po kolei do magazynu i ciesz się wolnymi slotami

Jeśli będziecie chcieli zapełnić magazyn innymi samochodami, wystarczy, że skorzystacie z opcji zamiany miejscami aut w garażu i w magazynie.

Pamiętajcie, że musicie wszystkie sloty dodać za jednym zamachem - glitch będzie aktywny tylko wtedy, gdy w magazynie będzie dokładnie jeden wolny slot.

Teraz jeszcze pozostaje tylko mieć nadzieję, że uda się kiedyś odpalić tę grę w trybie offline...

Źródło: Reddit




 
Aktualizacja Lil' Wayne  Napisał Manticore
23 stycznia 2017, 15:18
Dosłownie przed momentem ukazał się zwiastun najnowszej aktualizacji Need for Speed No Limits. Nosi ona nazwę Lil' Wayne. Na razie nie podano jej szczegółów - gdy się to stanie, zaktualizujemy newsa.

Zwiastun możecie obejrzeć poniżej.

AKTUALIZACJA: W App Store można już przeczytać opis aktualizacji. Oto, co wprowadza:
  • wyzwanie specjalne z tytułowym jegomościem - można wygrać 2016 Mercedes-AMG C63 S Coupé
  • nowe wyzwanie Fastlane - do zgarnięcia 2016 BMW M2
  • możliwość ponownego rozegrania Fastlane z 2006 Ford GT w roli głównej
  • nowy sezon Blackridge Rivals







 
Finalna beta Edge za 4 dni. Znamy (prawdopodobnie) pełną listę pojazdów  Napisał Manticore
20 stycznia 2017, 17:42
Na oficjalnej stronie NFS Edge na Facebooku opublikowano zapowiedź finalnych testów beta. Odbędą się one już 24.01. Na razie nie ma podanej daty premiery pełnej wersji, ale można się domyślić, że nastąpi ona niebawem.

Przy okazji, jeden z użytkowników forum Driving Passion uzyskał dostęp do plików gry. Po ich analizie w edytorze silnika Frostbite, natknął się on na pokaźną listę samochodów (173 pozycje!). Możecie ją przejrzeć na naszym forum.

Ostatnia informacja została opublikowana jakiś czas temu na stronie gry. Okazuje się, że w NFS Edge zaimplementowana będzie możliwość gry solo. Nie wiemy, na jakiej zasadzie będzie to działać, ale można się spodziewać, że zostanie to rozwiązane podobnie jak w Worldzie (możliwość gry z botami przy wymaganym połączeniu z serwerem).

Źródła: Facebook | Driving Passion | Oficjalna strona NFS Edge




 
EA Play 2017 - znamy datę  Napisał Manticore
20 stycznia 2017, 17:05
Po raz drugi Electronic Arts nie pojawi się na targach E3. Zamiast tego, wydawca zorganizuje swoją własną imprezę o nazwie EA Play. Odbędzie się ona w dniach 10-12 czerwca, a więc tuż przed E3.

Transmisja z imprezy będzie oczywiście dostępna w internecie. Chociaż oficjalnie nie zapowiedziano listy przedstawianych gier, możemy być niemal pewni, że swoje pięć minut dostanie tam tegoroczny Need for Speed.

Źródło: EA.com




 
No Limits w wirtualnej rzeczywistości (AKTUALIZACJA)  Napisał Manticore
08 grudnia 2016, 14:37
Potwierdziły się informacje sprzed dwóch miesięcy - Need for Speed No Limits otrzyma wsparcie dla urządzeń wirtualnej rzeczywistości. Zostało to właśnie ogłoszone przez Twittera - na oficjalnym koncie gry pojawiła się grafika widoczna poniżej.

Detale mają zostać podane "wkrótce". Na chwilę obecną wiadomo, że obsługiwane będzie urządzenie Google Daydream. Gdy tylko dowiemy się czegoś więcej - poinformujemy Was o tym.

AKTUALIZACJA: Jest i zwiastun! Okazuje się, że NFS No Limits VR będzie osobną grą, przeznaczoną wyłącznie dla Google Daydream. Będzie widok z kokpitu! Premiera 15 grudnia.

AKTUALIZACJA 2: Wyciekły kolejne informacje o grze. Będzie to tytuł płatny (czyżby brak mikrotransakcji?), a cena wynosić będzie $19,99. Zaoferuje graczom 30 samochodów, 12 tras w 4 lokacjach oraz 60 wyścigów.



Źródło: Twitter | Techlomedia




 
Novato Bay - powrót do korzeni a la NFS No Limits  Napisał Manticore
05 grudnia 2016, 16:34
W grudniu zostanie udostępniona kolejna aktualizacja mobilnego Need for Speed No Limits. Będzie ona inna niż wszystkie - wprowadzi do gry nową lokację o nazwie Novato Bay. W odróżnieniu od dotychczas dostępnych tras, będzie to droga nadmorska, obfitująca w piękne krajobrazy - jak za starych, dobrych czasów.

Póki co nie ma jeszcze dokładnej daty premiery aktualizacji. Możecie natomiast obejrzeć jej zwiastun na Twitterze, klikając w ten odnośnik.

AKTUALIZACJA: Nowa trasa jest już dostępna w grze. Wraz z nią, udostępniono wyzwania, umożliwiające wygranie poniższych samochodów:
  • wyzwania specjalne - 2010 Lamborghini Murcielago SV, 2015 Chevrolet Corvette Z06
  • wyzwania Fastlane - 2015 Nissan 370z, 1986 Toyota AE86 Trueno
  • Lamborghini Accademia - Lamborghini Huracan; to wyzwanie rozgrywa się w scenerii zimowej

Rozpoczęto też drugi sezon Blackridge Rivals.






 
Zapowiedź trzeciej bety NFS Edge  Napisał Manticore
16 listopada 2016, 14:22
Na kanale YouTube firmy Nexon pojawił się właśnie nowy zwiastun Need for Speed Edge, zapowiadający trzecie testy wersji beta. Póki co nie podano żadnych konkretnych dat; nie wiadomo też, kiedy (i czy w ogóle) gra zadebiutuje w Europie i USA.

W zwiastunie widzimy jedną interesującą rzecz. Tuż przed rozpoczęciem jazdy, kierowca (w stylu DriveCluba) wsiada do swojego Lamborghini, w którym widać całkiem przyzwoicie wymodelowane wnętrze. Czyżby w NFS Edge miał powrócić widok z kokpitu?...

Zwiastun możecie obejrzeć poniżej.






 
EA rejestruje znak handlowy NFS Arena  Napisał Manticore
08 listopada 2016, 22:16
Electronic Arts właśnie zarejestrowało znak handlowy Need for Speed Arena. Niestety, nie wiadomo, czym ten tytuł tak naprawdę jest. Może to być tytuł przyszłorocznej odsłony serii, ale równie dobrze może być to np. europejska nazwa sieciowego NFS Edge. Póki co, możemy jedynie spekulować - i czekać na dalsze informacje.

Źródło: Euipo Europa




 
Aktualizacja mobilnego Hot Pursuit  Napisał Manticore
28 października 2016, 23:36
Szybki news: właśnie została opublikowana... aktualizacja Need for Speed Hot Pursuit na Androida. Nie są znane jej detale - zauważyłem jedynie, że został wyeliminowany problem z pobieraniem plików gry z serwera (od teraz całą grę pobierzemy bezpośrednio ze sklepu Google Play). Jeśli więc przez ten błąd nie mogliście ściągnąć mobilnego Hot Pursuit - spróbujcie ponownie.

Sam bug był obecny w grze już od paru lat (!). Tym dziwniejsze wydaje się jego poprawianie po tak długim czasie. Cóż - lepiej późno, niż wcale.




 
Idź do strony  [1] 2 3 ... 169 170 171




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Showroom
Sklep NFS
Sponsorzy
Partnerzy
Ankieta
Oferta
Czas generowania: 0.1324 sek., 0.0743 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 56. Użycie pamięci: 1,223KB