Informacja
Ostatnio na forum NFSPlanet Polska
Konkurs NFS RETROSPEKCJE - Etap 1 już ruszył!  Napisał Sobiech
27 kwietnia 2016, 20:01
Od teraz możecie sprawdzić swoją wiedzę o serii Need for Speed!
Quiz składa się z 12 pytań zamkniętych i jednego otwartego.
Rozwiąż poprawnie QUIZ jako pierwszy i wygraj cyfrową wersję Need for Speed na PC!

Quiz znajduje się tutaj!



Udział w konkursie oznacza akceptację regulaminu.




 
Retrospekcje - 3 kody NFS2015 do wygrania!  Napisał Manticore
26 kwietnia 2016, 20:54
Dzień po dniu coraz lepsze newsy! Najpierw dowiadujemy się o aktualizacji, która pozwoli nam na jeszcze łatwiejsze spotkania w Ventura Bay a teraz KONKURS Z NAGRODAMI!

RETROSPEKCJE, bo tak właśnie nazywa się nasz dwuetapowy konkurs, najpierw osmali Wasze szare komórki testując wiedzę z serii Need for Speed, a później da upust kreatywności. O drugim etapie dowiecie się ciut później, a już jutro widzimy się na linii startu!

O 20:00 opublikujemy na stronie 12-pytaniowy QUIZ, a nie trudno się domyślić, że poza wiedzą potrzebna będzie prędkość! Kto pierwszy odpowie poprawnie na 12 pytań i wykona finałową instrukcję wygrywa kod do Origin na najnowszego NFS.

Przygotujcie się trochę, zachęcamy do przejrzenia artykułów na naszej stronie... no chyba, że o prędkości wiecie wszystko?
Do zobaczenia już JUTRO o 20:00.






 
Pod maską: SpeedLists  Napisał Manticore
25 kwietnia 2016, 16:59
Już za 2 dni - 27 kwietnia - ukaże się kolejna aktualizacja gry Need for Speed, zatytułowana SpeedLists. Będzie ona dostępna na wszystkie trzy platformy - PC, PS4 i Xbox One. Oto, co się w niej znajdzie:

SpeedLists

Zmierz się z innymi graczami w niestandardowych turniejach, w których liczą się przede wszystkim umiejętności, i zostań mistrzem świata Speedlist.

  • Wybierz rodzaj turnieju, który najbardziej ci odpowiada: Prędkość, Styl lub Mieszany.
  • Czas pomiędzy kolejnymi Speedlists warto poświęcić na podrasowanie auta, by zdobyć przewagę niezbędną do zwycięstwa.
  • Im wyższe miejsce zajmiesz w każdych zawodach, tym więcej pkt prędkości zdobędziesz.
  • Dołącz do Speedlist w dowolnej chwili, a wystartujesz w najbliższych zawodach wchodzących w skład turnieju.


Tryb Prestige

  • Chcesz zmierzyć się z najlepszymi zawodami z trybu fabularnego na WYSOKIM POZIOMIE TRUDNOŚCI?
  • Tryb Prestige oferuje szeroki wybór trudniejszych zawodów Prędkości, Stylu, Tuningu, Ekipy i Bezprawia.
  • Po ukończeniu trybu fabularnego możesz się spodziewać telefonu od starych znajomych, którzy dadzą ci znać o nowym wyzwaniu.
  • Włącz tryb Prestige w telefonie, by zamienić zawody zwykłe na Prestige.
  • Tym razem zwycięstwo to nie wszystko. Twoim zadaniem będzie zaliczać coraz bardziej wyśrubowane rekordy, aby zdobyć złoto we wszystkich kolejnych zawodach.


Czynności

  • Drift czy Prędkość? Wybierz styl i rywalizuj ze znajomymi o najlepsze wyniki w ramach tych błyskawicznych wyzwań testujących twoje umiejętności.
  • Weź udział w driftowaniu na zakrętach i driftuj długo, mocno i szybko, by pobić wyznaczony wynik.
  • Jeśli podążasz ścieżką Prędkości, na pewno spodobają ci się krótkie, emocjonujące gonitwy.
  • Jeśli chcesz zająć zaszczytne miejsce na ścianie prędkości, unikaj zderzeń i nie zdejmuj nogi z gazu.
  • Zdobądź wszystkie i graj jak najwięcej, by utrzymać się na wysokiej pozycji wśród znajomych i móc zaszpanować.


Wyzwania codzienne

  • Za każde zaliczone wyzwanie otrzymasz teraz unikalną kalkomanię do wykorzystania w ramach edytora winyli.
  • Na zdobycie czeka ponad 150 winyli wyzwań codziennych, poprzednio dostępnych wyłącznie po zaliczeniu trzech wyzwań codziennych.
  • Graj dalej, by zdobywać kolejne kalkomanie i personalizować swoją brykę.


Inne

  • W przypadku hotroda Ford 1932 dostępny będzie układ doładowania i nowy wygląd silnika.
  • Nowe kampanie społecznościowe pozwalające uzyskać premię do REP, $ oraz zniżki – aby uzyskać szczegółowe informacje odnośnie do nadchodzących wydarzeń, śledźcie nasze wyzwania społecznościowe.
  • Trzy nowe rodzaje osiągnięć i trofeów. Nie będzie to łatwa sprawa!
  • Ulepszony system ostrzeżeń dla graczy z kiepskim połączeniem
  • Nowe czerwone pole na obrotomierzu wyraźniej wskazuje limit obrotów
  • Zaktualizowano ekran porównawczy po zakończeniu wyścigu typu drag
  • Usunięto wiele różnych błędów i wprowadzono liczne poprawki
  • Wiele poprawek stabilności


Podoba Wam się lista zmian w tej aktualizacji? A może jesteście rozczarowani? Dajcie znać w komentarzach.

Needforspeed.com




 
Port NFS2SE na Linuksa i nowe Windowsy  Napisał Manticore
24 kwietnia 2016, 13:57
Pozwólcie, że zadam Wam parę pytań. Czy gracie jeszcze w Need for Speed 2 Special Edition? Czy mieliście problemy z uruchomieniem tej gry na nowszych Windowsach? A może na co dzień korzystacie z Linuksa i chcielibyście zagrać w ten tytuł na swoim komputerze? Jeśli odpowiedzieliście "tak" na te pytania, to mam dla Was dobrą wiadomość.

W serwisie GitHub pojawił się port NFS2SE, napisany z myślą o systemach operacyjnych z rodziny Linux. Autor skompilował i udostępnił również wersję na system Windows. Oto, jakie zmiany do gry wprowadza port:

  • pełna kompatybilność z Linuksem (nie ma wymogu instalacji Wine) oraz nowymi wersjami Windowsa, zarówno 32, jak i 64-bitowymi
  • port nie wymaga instalacji; wystarczy wypakować pobrane pliki i do katalogu, który je zawiera skopiować foldery fedata i gamedata z płyty z grą
  • brak wymogu obecności płyty CD w napędzie podczas gry
  • port korzysta z bibliotek OpenGL, zamiast DirectX
  • rozwiązano problem z trzeszczącym dźwiękiem na nowych Windowsach - nie jest wymagana instalacja programu Creative ALchemy Universal
  • na chwilę obecną port nie działa na OS X; nie był testowany na systemach z rodziny BSD


W chwili obecnej port nie wprowadza żadnych innych zmian do gry (jak chociażby rozdzielczości 16:9). Możecie go pobrać z tego adresu. Z kolei link w źródle newsa zaprowadzi Was do głównej strony projektu na GitHub, gdzie znajdziecie przydatne informacje m. in. o konfiguracji gry.




Źródło: Github






 
Chcecie znowu zajrzeć "Pod maskę"?...  Napisał Manticore
22 kwietnia 2016, 17:14
Od ostatniej dużej aktualizacji Need for Speed - tej o nazwie Hot Rods - minęło już ponad półtorej miesiąca. Mogłoby się wydawać, że twórcy porzucili swoje dzieło. Na szczęście tak nie jest - dosłownie przed chwilą zapowiedziano na Twitterze, że w przyszłym tygodniu dostaniemy kolejny artykuł z serii "Pod maską". Przypomnijmy, że są to artykuły opisujące zmiany, jakie zostaną wprowadzone do gry w kolejnej aktualizacji.

Co do samych zmian - nie wiemy nic, poza jednym faktem: ma to być największa aktualizacja gry pod względem nowych funkcji. Źródła obu tych informacji znajdziecie w linkach poniżej.

Źródło: Twitter | Reddit




 
NFS Edge wkracza na rynek chiński  Napisał Manticore
21 kwietnia 2016, 11:53
Po kilku testach beta w Korei Południowej, Need for Speed Edge opuszcza swój macierzysty kraj i wkracza do Chin. Właśnie na terenie tego kraju odbędą się kolejne testy, które potrwają od 26 kwietnia do 2 maja. Gra zostanie wydana przez Tencent Games pod nazwą Need for Speed Online.

Przy okazji ujawniono ciekawą informację: w grze docelowo ma znaleźć się ponad 300 samochodów! Jeśli ta liczba się potwierdzi, to będzie to największy zbiór pojazdów dostępny w historii serii NFS.

Źródło: 2p.com




 
[Prima Aprilis] Evolution Studios wyprodukuje kolejnego NFS-a  Napisał Manticore
01 kwietnia 2016, 18:31
Poniższa informacja jest oczywiście primaaprilisowym żartem. Ale chyba zdążyliście się już zorientować

Ci z Was, którzy grają na konsolach PlayStation, zapewne kojarzą Evolution Studios. Ekipa ma na swoim koncie serię WRC na PS2, serię MotorStorm na PS3 (oraz część Arctic Edge, która ukazała się na PSP i PS2), a także swoje najnowsze dzieło - DriveClub na PS4. Niedawno Sony postanowiło zakończyć żywot studia - Evolution Studios oficjalnie rozpadło się. Dlaczego jednak o tym wspominamy?

Otóż serwis Eurogamer dokopał się do ciekawej - na razie niepotwierdzonej oficjalnie - informacji. Otóż całą załogę studia postanowiło "przygarnąć" Electronic Arts, by powierzyć im zadanie produkcji kolejnej części serii Need for Speed.

Nie oznacza to bynajmniej, że Ghost Games wypada z gry - wprost przeciwnie. Po prostu Electronic Arts postanowiło wreszcie podzielić NFS-a na dwie "gałęzie", wydawane co 2 lata i tworzone przez dwa odrębne studia. Podczas gdy "Duchy" tworzyłyby kolejne gry w stylu Undergrounda (noc, otwarty świat, tuning), Evolution Studios miałoby za zadanie produkcję "klasycznych" Need for Speedów (a więc bez otwartego świata, za to z egzotycznymi trasami i najszybszymi sportowymi samochodami świata). Wyglądałoby to podobnie do tego, co obecnie dzieje się z serią Forza (odsłony Motorsport i Horizon wydawane naprzemiennie).

Pamiętajcie - te informacje to tylko plotka. Na razie ani EA, ani panowie z Evolution nie potwierdzają tych doniesień. Pozostaje nam więc cierpliwie czekać na dalsze wiadomości.

Źródło: Eurogamer.net




 
Aktualizacja dla wersji PC zadebiutuje w środę  Napisał Manticore
28 marca 2016, 16:43
Dobra wiadomość dla grających na PC. Przed chwilą na Facebookowym profilu serii Need for Speed pojawiła się wiadomość, że wersja NFS2015 na system Windows już w środę otrzyma aktualizacje Showcase i Hot Rods. W ten sam dzień zadebiutuje również nowy Nissan GT-R 2017.

Dla przypomnienia - łącznie obie aktualizacje wprowadzą do gry dodatkowe 5 miejsc w garażu, 3 nowe pojazdy (wspomniany Nissan i dwa Hot Rody), ulepszenia edytora winyli (w tym możliwość pobierania dzieł innych graczy), nowe części do tuningu dla wybranych pojazdów, ulepszony tryb fotograficzny, możliwość naprawy auta na stacjach benzynowych, a także liczne poprawki kodu gry.

Źródło: Facebook






 
Nissan GT R Premium 2017 dostępny w NFS2015  Napisał Manticore
23 marca 2016, 17:15
Po dwóch Hot Rodach, Ghost Games wydaje koleje dodatkowe auto do swojej najnowszej gry. Tym razem jest to Nissan GT R Premium, który swoją premierę będzie miał w przyszłym roku. Zwiastun prezentujący "Godzillę" w grze możecie obejrzeć poniżej.

Samochód będzie dostępny już jutro dla graczy konsolowych, natomiast na PC ukaże się on 30 marca. Co się natomiast tyczy uaktualnień Showcase i Hot Rods - w przyszłym tygodniu poznamy konkretne informacje na ten temat (źródło: Reddit).






 
Modern Patch w wersji 1.4.0/1.5.0 beta  Napisał Manticore
12 marca 2016, 17:34
Pamiętacie jeszcze łatkę Need for Speed III Modern Patch, wprowadzającą m. in. obsługę nowych systemów operacyjnych oraz rozdzielczości panoramiczncyh? Ostatni raz informowaliśmy o niej w czerwcu. Przyznaję, było to spore zaniedbanie z mojej strony; przez te parę miesięcy autor - VEG - sukcesywnie ulepszał swoje dzieło. Najnowsza wersja stabilna ma numer 1.4.0 i w stosunku do 1.2.0 wprowadza naprawdę imponującą ilość zmian. Możecie o nich przeczytać w rozwinięciu newsa. Łatkę możecie pobrać stąd: http://veg.by/files/nfs3/nfs3_modern_patch.7z.

Warto też wspomnieć, że w przygotowaniu jest też wersja 1.5.0 (link do wersji beta: http://veg.by/files/nfs3/nfs3_modern_patch_beta.7z); jak twierdzi autor, będzie to też prawdopodobnie ostatnia wersja łatki. Powód jest prosty - wszystko, co było do poprawy, zostało już poprawione. Od teraz VEG będzie poświęcać swoją uwagę analogicznej łatce do Need for Speed Road Challenge.

A przy okazji - poprawiliśmy też artykuł opisujący instalację NFS3 na nowych komputerach. Nowa metoda instalacji jest dużo prostsza - poprzednia była nadmiernie rozbudowana.

Źródło: Forum Old-games.ru




[ Więcej... ]


 
Idź do strony  [1] 2 3 ... 165 166 167




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Showroom
Sklep NFS
Sponsorzy
Partnerzy
Ankieta
Czas generowania: 0.1207 sek., 0.0145 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 55. Użycie pamięci: 2,630KB