Informacja
Ostatnio na forum NFSPlanet Polska
Kamery takedownów, zawieszenie pneumatyczne... i niespodzianka  Napisał Manticore
30 września 2017, 17:34
W ostatnich dniach na światło dzienne wypłynęły trzy nowe informacje, związane z Need for Speed Payback. Oto one:

1. W grze pojawi się możliwość całkowitego wyłączenia kamer kolizji. Dotychczas wiedzieliśmy, że pojawią się one "tylko" podczas pościgów z policją oraz mafią. Jednak spora część graczy nie chciała ich widzieć nawet wtedy, i po fali negatywnych komentarzy deweloper zdecydował się umieścić w grze opcję, która wyłączy je całkowicie. Niejako przy okazji dowiedzieliśmy się, że otrzymamy regulowany poziom trudności - coś, czego w serii nie było od bardzo, bardzo dawna.



2. Mała rzecz, a cieszy - w naszych samochodach będzie można zainstalować zawieszenie pneumatyczne. Aktywuje się ono automatycznie w momencie zatrzymania auta i wyłączenia silnika i spowoduje zmniejszenie prześwitu. Animowany GIF pokazujący, jak to działa, znajdziecie w pierwszym źródle (na dole newsa).



3. Na koniec niespodzianka - w grze pojawią się mikrotransakcje. Będą one umożliwiać szybsze zdobywanie części premium, które w normalnych warunkach będzie można zdobyć albo płacąc walutą w grze, albo zdobywając je losowo wygrywając wyścigi. Nie będziemy tutaj szczegółowo opisywać, jak takie praktyki zwykle wpływają na balans gry; zainteresowanym mogę polecić świeżą sprawę gry Middle Earth: Shadow of War, gdzie również ta zaraza się pojawi. W sieci pojawiło się sporo artykułów oraz filmów na ten temat. Pełny opis tego, jak mikrotransakcje będą wyglądać w NFS Payback znajdziecie klikając w drugie źródło.

Źródło: EA.com | Finder.com.au




 
Chcecie policji w jeździe swobodnej? Zapomnijcie.  Napisał Manticore
28 września 2017, 01:03
Jak wiadomo, w Need for Speed Payback pojawi się policja - i to znacznie ulepszona względem tego, co widzieliśmy w NFS2015. Myślicie pewnie, że względem poprzedników, gliniarze pojawią się w jeździe swobodnej oraz w wyścigach, i zaczną nas ścigać, gdy zobaczą, że łamiemy prawo? No cóż... czeka na Was spore rozczarowanie.

Oto, jaki wpis na Reddicie umieścił pracownik studia - Ben Walke:

Cops will not roam the streets, if you want a cop experience you have the ability to trigger a bait crate.


Czyli, wzorem takiego The Crew: Calling All Units, aby aktywować pościg, musimy... wjechać w skrzynię. Będzie to jedyny sposób na wywołanie pościgu (nie licząc niektórych misji fabularnych).

Najwyraźniej Ghost Games bierze przykład z prezydenta Donalda Trumpa. Dlaczego? Już wyjaśniam - człowiek ten wprowadził w USA zasadę, że na każdą nową ustawę mają przypadać dwie uchylone. Idąc tym tropem, "Duchy" na każdy element poprawiony względem poprzedniej gry, postanowili zepsuć dwa kolejne.

Źródło: Reddit




 
Witamy w Fortune Valley  Napisał Manticore
26 września 2017, 15:14
Do sieci trafił nowy zwiastun NFS Payback. Koncentruje się on na Fortune Valley - czyli świecie, w którym będziemy się ścigać. Można na nim podziwiać pustynię, góry, a także rozległe miasto. Twórcy chwalą się, że będzie to największy świat, jaki kiedykolwiek pojawił się w serii.



AKTUALIZACJA:
Na oficjalnej stronie serii opublikowano pełną mapę świata gry. Możecie ją obejrzeć, klikając w miniaturę poniżej.






 
Znamy częściową listę osiągnięć  Napisał Manticore
22 września 2017, 22:53
Dziś na stronie Electronic Arts pojawiła się lista osiągnięć/trofeów do zdobycia w grze Need for Speed Payback. Dotyczy ona wszystkich trzech platform, na jakie zmierza gra. Nie jest to lista pełna - brakuje na niej 20 osiągnięć; ich nazwy nie zostały ujawnione, żeby "nie zepsuć graczom niespodzianki".

Właściwie jedyną rzeczą wartą uwagi jest to, że jedno z osiągnięć dostajemy za zniszczenie wszystkich billboardów w grze - jest to jednocześnie potwierdzenie, że ten element gry (znany z NFS Most Wanted 2012 i Burnout Paradise) powróci w NFS Payback.

Źródło: EA.com




 
Wymagania sprzętowe  Napisał Manticore
20 września 2017, 22:39
Znane są wymagania sprzętowe Need for Speed Payback. Prezentują się one następująco:
Minimalne wymagania w przypadku rozdzielczości 720p30 przy niskich ustawieniach

  • SYSTEM: 64-bitowy Windows 7 lub nowszy
  • PROCESOR: Intel i3 6300, 3,8 GHz lub AMD FX 8150, 3,6 GHz z 4 rdzeniami
  • RAM: 6 GB
  • NAPĘD: DVD-ROM wymagany tylko do instalacji gry
  • MIEJSCE NA TWARDYM DYSKU: 30 GB
  • KARTA GRAFICZNA: NVIDIA GeForce® GTX 750 Ti, AMD Radeon™ HD 7850 lub inny procesor graficzny kompatybilny z DX11 i posiadający 2 GB pamięci
  • DirectX: karta graficzna zgodna z DirectX 11 lub równorzędna
  • STEROWANIE: kontroler z dwoma drążkami analogowym
  • POŁĄCZENIE INTERNETOWE: łącze internetowe o przepustowości co najmniej 192 Kb/s


Zalecane wymagania w przypadku rozdzielczości 1080p60 przy wysokich ustawieniach

  • SYSTEM: 64-bitowy Windows 10 lub nowszy
  • PROCESOR: Intel i5 4690K, 3,5GHz lub AMD FX 8350, 4,0GHz z 4 rdzeniami
  • RAM: 8GB
  • NAPĘD: DVD-ROM wymagany tylko do instalacji gry
  • MIEJSCE NA TWARDYM DYSKU: 30 GB
  • KARTA GRAFICZNA: AMD Radeon™ RX 480 4 GB, NVIDIA GeForce® GTX 1060 6 GB lub inny procesor graficzny kompatybilny z DX11 i posiadający 4 GB pamięci
  • DirectX: karta graficzna zgodna z DirectX 11 lub równorzędna
  • STEROWANIE: kontroler z dwoma drążkami analogowym
  • POŁĄCZENIE INTERNETOWE: łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 Kb/s


Tych, których niepokoi informacja o wymaganej przepustowości łącza internetowego, uspokajamy - prawdopodobnie chodzi tu tylko o grę multiplayer. Już jakiś czas temu zostało oficjalnie potwierdzone, ze NFS Payback będzie w pełni grywalny offline.

Oprócz tego, uraczeni zostaliśmy nowym screenem - w roli głównej Pagani Huayra BC w miejskiej scenerii:



Źródło: EA.com




 
Pościg, off road i... brak Toyoty  Napisał Manticore
30 sierpnia 2017, 18:12
Na początek zaległości - po Gamescomie w sieci pojawiły się gameplaye prezentujące pościg oraz wyścig off road w grze Need for Speed Payback. Pod newsem możecie znaleźć przykładowe filmy.

Pościgi policyjne będą zdecydowanie bardziej intensywne i rozbudowane, niż w NFS2015; na myśl przychodzi tutaj system wykorzystywany w NFS Most Wanted (2005). Radiowozy będą wściekle atakować samochód gracza, a także stosować blokady, kolczatki, wsparcie z powietrza oraz z możliwości tymczasowego wyłączenia silnika ściganego pojazdu (taki realistyczny EMP). Co ciekawe, pościg będzie można zainicjować, wjeżdżając w jedną ze znajdujących się przy drodze skrzyń - właściwie tak samo wygląda to w The Crew Wild Run.

Na koniec niestety smutna wieść - studio Ghost Games za pośrednictwem serwisu Reddit potwierdziło, że w grze nie będzie pojazdów marki Toyota. Niestety, problemem są licencje - pojazdów znanego japońskiego producenta zabraknie także w Forza Motorsport 7 (oprócz kilku wyścigowych modeli). Fani Supry będą niestety musieli obejść się smakiem.




Źródło: Reddit




 
Gameplay ze zwykłego wyścigu  Napisał Manticore
24 sierpnia 2017, 20:19
Na kanale MotoGamesTV pojawił się właśnie film, pokazujący gameplay z wyścigu w Need for Speed Payback. Jak to wygląda? Otóż wygląda to... zaskakująco normalnie. Żadnych takedownów, żadnych telefonów w środku rozgrywki, żadnego gadania z "super cool ziomeczkami", żadnych broni, efektownych kraks... Szczerze mówiąc, mi osobiście się to bardzo podoba. Wygląda to trochę jak za starych, dobrych czasów, gdy wyścigi były po prostu wyścigami. Sama sceneria przywodzi nieco na myśl klimaty Need for Speed III Hot Pursuit i trasy Lost Canyons i Redrock Ridge. Ale to tylko moje skojarzenia

A co Wy o tym myślicie? Podoba się Wam ten spokój, czy jednak wolelibyście wyścigi w stylu NFS Hot Pursuit 2010? Zapraszam do komentowania!






 
Zwiastun na Gamescom  Napisał Manticore
21 sierpnia 2017, 19:00
Trwają właśnie targi Gamescom, na których oczywiście nie zabrakło Need for Speed Payback. Z tej okazji, w sieci ukazał się nowy zwiastun. Przedstawia on prawdopodobnie kolejną misję fabularną, w której naszym zadaniem jest dowieźć jakąś ważną osobistość we wskazane miejsce. Postaci kontrolowanej przez gracza przeszkadza policja - i to na niej skupia się zwiastun. Widać w niej kilka typów jednostek, w tym policyjnego Chevroleta Corvette, śmigłowiec oraz potężne Rhino, z łatwością przebijające się przez przeszkody. Widać, że twórcy wyciągnęli wnioski z NFS2015 i sytuacje, w których policja nie może nadążyć za autem jadącym 50 km/h nie powinny mieć miejsca w NFS Payback.

Oczywiście nie zabrakło też głównego dania, znanego z wypuszczonego jakiś czas temu gameplaya - gadania. Jadaczki bohaterów nigdy się nie zamykają, tak więc jeśli jesteście na to uczuleni, proponuję wyciszyć film

Zapraszamy do obejrzenia zwiastuna poniżej.






 
Start otwartej wersji beta  Napisał Manticore
19 sierpnia 2017, 17:34
Nie, to nie żart ani pomyłka - dziś wystartowała otwarta beta gry Need for Speed World. Trzy lata po jej oficjalnym zamknięciu, gracze zdołali w pełni przywrócić ją do życia. Za ten wyczyn odpowiedzialni są użytkownicy forum ElitePVPers.

Jeśli jesteście zainteresowani testami gry, to możecie pobrać zmodyfikowany launcher bezpośrednio z forum (wymagane jest założenie konta): https://www.elitepvpers.com/forum/need-speed-world/4347826-nfs-world-online-2017-open-beta.html.

Jeśli jednak wolicie grać solo, to w dalszym ciągu dostępna jest wersja offline gry, również do pobrania na wspomnianym forum.




 
Zwiastun prezentujący tuning pojazdów + masa innych informacji  Napisał Manticore
26 lipca 2017, 18:03
W sieci właśnie ukazał się zwiastun prezentujący tuning pojazdów w Need for Speed Payback. Możecie obejrzeć go poniżej; większość z zaprezentowanych tutaj rzeczy została opisana w dalszej części newsa.



Ponadto, na swoich stronach EA zaprezentowało więcej informacji o grze (klikając na nagłówek możecie przeczytać artykuły źródłowe).

Podział samochodów na klasy
Niestety, wygląda na to, że swoboda w doborze pojazdów znana z NFS Rivals oraz NFS2015 zniknie w Payback. Zostaną one podzielone na 5 klas wyścig, off-road, drag, drift oraz runner (do misji specjalnych); żeby wystartować w danym typie zawodów, musimy posiadać samochód z odpowiedniej klasy. Wyboru klasy pojazdu będziemy dokonywać podczas jego zakupu; każdy samochód będzie dostępny w 2-3 klasach. Wyjątkiem mają być wraki, które będzie można przerobić tak, żeby pasowały do każdej z 5 klas.

Wraki
Po odnalezieniu wraku, będziemy musieli go naprawić, aby pojazd był zdatny do użycia. Następnie możemy go przypisać do jednej z pięciu klas, a na końcu można go przekształcić w tzw. Super Build o podrasowanych osiągach i mocno zmodyfikowanym wyglądzie. Po naprawieniu wraku, pojawi się on też do kupienia w salonie samochodowym.

Sklepy
1. Salony samochodowe
W grze znajdziemy kilka salonów samochodowych. Każdy z nich specjalizuje się w innym typie pojazdów; dostępne modele będą się zmieniać z upływem czasu.

2. Sklepy z częściami
Będą one oferować części do tuningu pojazdów, a także możliwość ich instalacji bez konieczności powrotu do garażu. Podobnie jak w salonach samochodowych, towar będzie się zmieniać z czasem.

3. Garaże
W grze będzie ich pięć. Po wykupieniu wszystkich, gracz otrzyma dostęp do magazynu znanego z NFS2015 – z tą różnicą, że nie będzie w nim limitu posiadanych samochodów.

4. Stacje benzynowe
Po przejechaniu przez stację, wszelkie uszkodzenia wizualne pojazdu zostaną naprawione, a zbiornik nitro zostanie napełniony.

Unikatowe części tuningowe
Dostępne będą neony, kolorowy dym z opon, kolorowe płomienie nitro oraz możliwość obniżenia zawieszenia pojazdu.

Live tuning
Powrócą suwaki sterowania znane z NFS2015 (oddzielne dla każdej klasy), z tą różnicą, że będzie można modyfikować sterowanie pojazdu w czasie jazdy.

Tuning mechaniczny
Będzie można modyfikować sześć kategorii części. Zamontowanie kilku części od tego samego producenta może nam dać bonusy w postaci lepszych parametrów samochodu.





 
Idź do strony  [1] 2 3 ... 171 172 173




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Premiera
Sklep NFS
Sponsorzy
Partnerzy
Ankieta
Oferta
Czas generowania: 0.1518 sek., 0.0899 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 54. Użycie pamięci: 1,230KB