Informacja
Ostatnio na forum NFSPlanet Polska
Alpine Storm  Napisał Manticore
01 lipca 2017, 00:34
Wybaczcie proszę znaczne opóźnienie w publikacji tego newsa. Przeszkodziły mi sprawy osobiste.

Niedawno wydano nową aktualizację do gry Need for Speed No Limits o nazwie Alpine Storm. Jej zwiastun możecie obejrzeć poniżej. Wprowadza ona do gry nową trasę - Blackridge Mountain, a także dwa nowe samochody - 2013 Porsche 918 Spyder oraz 2016 Mercedes SLK55 AMG.






 
ProStreet na PC naprawiony!  Napisał Manticore
19 czerwca 2017, 23:13
Mody. Dla graczy błogosławieństwo, dla wydawców gier... już niekoniecznie (tak, o Was piszę, Take Two!). Nie da się ukryć, że gry dające się modyfikować mają znacznie dłuższy okres życia. Mody najczęściej wprowadzają do gier nową zawartość, ale też nierzadko eliminują błędy zostawione w kodzie gry przez producentów.

O tym, że pecetowa wersja NFS ProStreet boryka się z problemami, nie trzeba przypominać nikomu, kto miał z nią styczność. Gra jest domyślnie zablokowana na 30 klatek na sekundę, a dodatkowo graczy prześladuje błąd uniemożliwiający od czasu do czasu kontynuację gry po ukończeniu wyścigu typu drift lub drag. I właśnie tutaj z pomocą przychodzi dzisiejszy bohater - mod, dzięki któremu obie te niedogodności zostają wyeliminowane!

Za jego powstanie odpowiedzialny jest użytkownik Reddita o ksywce xan1241. Mod możecie ściągnąć z linku podanego poniżej. Pamiętajcie o poniższych rzeczach:
  • musicie mieć zaktualizowaną grę do wersji 1.1
  • jeśli gracie na kartach Nvidia, najlepiej zmienić nazwę pliku wykonywalnego (w dowolny sposób) - uchroni to Was przed crashami
  • do działania mod wymaga bibliotek VC 2015 x86 (do pobrania ze strony Microsoftu)







 
Kilka nieoficjalnych informacji z Reddita  Napisał Manticore
12 czerwca 2017, 23:50
Oprócz możliwości zagrania w demo, impreza EA Play stanowiła okazję do spotkania się z twórcami gry. Z tej okazji skorzystał użytkownik Reddita o ksywce 1clkgtramg. Udało mu się dowiedzieć o grze kilku interesujących rzeczy - o niektórych z nich możecie przeczytać w dalszej części newsa.

Miejcie jednak świadomość, że mimo wszystko są to informacje z drugiej ręki, a do premiery gry pozostało jeszcze kilka miesięcy. Należy więc do nich podchodzić z odpowiednią rezerwą.

1. "Kamery stłuczek" (ang. crash cams) są zarezerwowane tylko dla pojazdów kartelu, które niszczymy. Co prawda nie będzie można ich wyłączyć, ale za to nie uświadczymy ich wcale podczas normalnych wyścigów. Twórcy popracują też nad tym, żeby nie były one aż tak uciążliwe podczas misji typu heist.
2. Powrócą wszystkie ustawienia kamery znane z NFS2015.
3. W grze będzie więcej muscle carów, niż w poprzedniku.
4. Nie będzie można zaimportować vinyli z NFS2015 (tak jak ma to miejsce w grach z serii Forza) - powodem tego jest przebudowanie systemu malowania aut.
5. Pojemność magazynu na samochody będzie ograniczona, ale jednocześnie na tyle duża, że nie powinniśmy mieć żadnego problemu z przechowaniem tylu aut, ile zapragniemy.
6. Suwaki odpowiadające za zmianę modelu prowadzenia pojazdu, znane z NFS2015, będą dostępne też w Payback.
7. Poprawiono sterowanie - teraz można driftować znacznie rzadziej, wyeliminowano również opóźnienia znane z NFS2015.
8. W grze nie ma deszczu. Ma to związek z tym, że świat wzorowany jest na Los Angeles i jego okolicach, gdzie rzeczywiście rzadko pada.
9. Twórcy rozważają powrót EA Trax, jeśli nie na premierę, to jako darmowa aktualizacja.
10. Na mapie świata znajdziemy pełnowymiarowe miasto wraz z przedmieściami.
11. Prawdopodobnie powrócą płatne DLC.
12. Powróci system reputacji.
13. W starciach online gra zadba o to, żebyśmy ścigali się z kierowcami prowadzącymi pojazdy o osiągach zbliżonych do naszego. Ma to również działać w grze dla pojedynczego gracza. Prawdopodobnie w dalszym ciągu będziemy mogli rozegrać dowolny wyścig dowolnym autem, a pojazdy przeciwników będą zbliżone do naszego.
14. W zwykłych wyścigach nie znajdziemy żadnych skryptów.

Źródło: Reddit 1 | Reddit 2




 
Gameplay Trailer już dostępny / wideo prezentujące tuning  Napisał Manticore
10 czerwca 2017, 21:30
Zakończyła się część konferencji poświęcona Need for Speed Payback. Poniżej możecie obejrzeć zaprezentowany gameplay; jego podsumowanie ukaże się za chwilę jako aktualizacja tego newsa.

AKTUALIZACJA
Oto, co udało nam się wyłapać:
  • fabuła skupia się na walce z kartelem o nazwie The House
  • dostępne będą misje typu heist - jedną z nich przedstawia zaprezentowany gameplay; będą one - jak widać - mocno oskryptowane
  • świat gry ma być "najbardziej zróżnicowany w historii serii" - dostępne będzie miasto, góry, pustynia i kaniony
  • jeśli stęskniliście się za takedownami oraz cutscenkami w środku wyścigu, które nas prześladowały w Hot Pursuit 2010 - nie martwcie się, tutaj będzie tego znacznie więcej (oby tylko misjach heist...) UWAGA: z wiadomości graczy, który byli na EA Play i mieli okazję zagrać w nowego NFSa wynika, że w grze nie będzie tzw. crash cam - znienawidzonej przez graczy animacji wyświetlanej w momencie kolizji. Przerywniki tego typu będą tylko w misjach fabularnych, w których musimy niszczyć pojazdy kartelu
  • garaż będzie przypominał wizualnie ten z NFS2015, przez krótką chwilę mogliśmy podziwiać tuningowanie VW Beetle


Informacje z Twitcha [link] : garaż w dalszym ciągu będzie mieścić zaledwie pięć aut, ale powrócić ma Magazyn z NFS2015. Tym razem będzie miał on nieskończoną ilość slotów. Nie będzie więc problemu ze zmieszczeniem w nim tylu aut, ilu chcemy.

Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o grze!



AKTUALIZACJA 2
Poniżej możecie obejrzeć wideo prezentujące tuning Volkswagena Beetle:






 
EA Play - link do konferencji  Napisał Manticore
10 czerwca 2017, 20:50
Już za parę minut startuje konferencja EA Play, podczas której zobaczymy... tak, zgadliście - gameplay z Need for Speed Payback! Zapraszamy do oglądania - link do wideo macie poniżej. Oczywiście po konferencji pojawi się news z podsumowaniem






 
Zwiastun już jest!  Napisał Manticore
02 czerwca 2017, 14:58
Wreszcie nadeszła długo wyczekiwana przez nas chwila - w sieci ukazał się zwiastun nowej gry z serii Need for Speed. Ma ona podtytuł Payback i ukaże się na rynku dnia 10 listopada (w Polsce tydzień później). Pojawił się również artykuł na oficjalnej stronie serii, z którego można doczytać kilka interesujących informacji.

Oto najważniejsze cechy gry:
  • ważną rolę w grze pełnić będzie fabuła
  • uświadczymy pełnego cyklu dobowego (nie wiadomo, czy w grze będą opady deszczu)
  • dostępne będzie zarówno miasto, jak i tereny pozamiejskie
  • duża różnorodność pojazdów - można poprowadzić zarówno supersamochody, jak i stare muscle cars
  • prawdopodobnie dostępne będą wyścigi typu drag
  • obecne będą pościgi policyjne
  • rywalizacja o wysoką stawkę - im dłużej gramy, tym lepsze nagrody możemy uzyskać (czyżby coś a la NFS Rivals?)
  • możliwość gry jako trójka bohaterów (GTA 5 się kłania)
  • pięć klas pojazdów - wyścig, drift, teren, drag, ucieczka
  • znajdywanie złomów na mapie i ich odbudowa (TDU, The Crew, Forza Horizon?)
  • jeszcze bardziej rozbudowane opcje tuningu


Zapowiedziano też, jakie bonusy otrzymają osoby, które zdecydują się na nabycie gry w przedsprzedaży:

Wraz z Need for Speed™ Payback – Edycją Deluxe otrzymasz 3-dniowy wcześniejszy dostęp do pełnej gry, co zapewni ci przewagę nad rywalami. Wyróżnij się z tłumu dzięki wyjątkowym elementom do personalizacji i zgarnij zniżki w grze, premie do reputacji oraz pięć dostaw na dobry początek.

Zawiera także nadchodzący pakiet misji fabularnych oraz Need for Speed™ Payback – Platynową Paczkę Samochodów.
Platynowa Paczka Samochodów zawiera:

  • Nissan 350Z 2008
  • Chevrolet Camaro SS 1967
  • Dodge Charger R/T 1969
  • Ford F-150 Raptor 2016
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport 2016
  • Wyjątkowy dym z opon „Platinum Blue”



Zwiastun możecie obejrzeć poniżej. Zachęcamy do dzielenia się swoimi wrażeniami w komentarzach oraz na forum, a także do wypisywania modeli pojazdów, które zauważyliście w zwiastunie w tym temacie.






 
Nowy screen  Napisał Manticore
31 maja 2017, 16:32
Electronic Arts nie próżnuje i próbuje podgrzać atmosferę przed zapowiedzianą na pojutrze zapowiedzią NFS2017. Tym razem na Twitterze ukazał się poniższy obrazek, pokazujący mocno zmodyfikowanego Nissana R34. W tle, za zasłoną z dymu, można dostrzec sylwetki miejskiej zabudowy.



Źródło: Twitter




 
Aktualizacja Mad Muscle  Napisał Manticore
31 maja 2017, 16:27
Niedawno zadebiutowała kolejna aktualizacja NFS No Limits - tym razem o nazwie Mad Muscle. Dodaje ona do gry trzy nowe pojazdy:
  • 1932 Ford Model 18 Hot Rod
  • 1973 Ford XB Coupé
  • 2014 Chevrolet Camaro Z/28


Innych zmian łatka nie wprowadza.



Źródło: Google Play




 
Pierwsze oficjalne informacje o nowym NFS  Napisał Manticore
09 maja 2017, 17:49
Dosłownie przed chwilą na oficjalnej stronie serii Need for Speed pojawił się nowy artykuł z serii "Pod maską". Poznajemy w nim pierwsze informacje na temat nowej gry z serii, w którą zagramy jeszcze przed końcem tego roku. Oto najważniejsze informacje:

  • powróci możliwość tuningu samochodów (czy kogokolwiek to dziwi?)
  • w pościgi policyjne będą zaangażowane SUV-y
  • będzie możliwość jazdy zarówno po asfalcie, jak i po bezdrożach
  • autor artykułu sugeruje mapę rodem z Burnout Paradise - czytaj: ze skokami
  • i najważniejsze - GRA NIE BĘDZIE WYMAGAĆ DO DZIAŁANIA STAŁEGO POŁĄCZENIA Z INTERNETEM. Będzie też możliwość jej zapauzowania. Wow, czyżby Ghost Games faktycznie słuchało graczy?
  • na zrzucie ekranu widnieje data 2 czerwca - prawdopodobnie jest to data opublikowania zwiastuna gry


Poniżej macie obrazek, który widnieje w artykule. Prawdopodobnie jest to pierwszy zrzut ekranu z nowej gry.

Źródło: Needforspeed.com




 
Underworld - nowa aktualizacja No Limits?  Napisał Manticore
18 kwietnia 2017, 23:37
W dniu dzisiejszym na Twitterze gry Need for Speed No Limits pojawił się ciekawy wpis. Jego treść głosi:

Myśleliście, że rządzenie na ulicach Blackridge było łatwe? Pomyślcie jeszcze raz.


Poniżej tego zdania zamieszczono animowany GIF, w którym pojawia się napis Need for Speed Presents: Underworld. Czyżby była to zapowiedź nowej aktualizacji do No Limits? Wszystko na to wskazuje; szczegółów dowiemy się - jak zwykle - "wkrótce".

Poniżej możecie zobaczyć zrzut ekranu ze wspomnianego GIF-a. Całą animację możecie obejrzeć, klikając na link w źródle.

Jak myślicie, co przyniesie Underworld? Nową lokację do NFS No Limits? Nową kampanię? Może pojawi się w niej Selene? Piszcie w komentarzach.



AKTUALIZACJA: Update do gry jest już dostępny. Dodano w nim nowe auta - 2015 McLaren P1, 2015 Porsche GT3 RS oraz 2015 Chevrolet Corvette Z06; dwa ostatnie dostępne będą podczas wyzwań Fastlane (a jakże by inaczej...). Oprócz tego, do gry dodano 12 nowych motywów naklejek, dla poszczególnych klas pojazdów.

Źródło: Twitter





 
Idź do strony  [1] 2 3 ... 170 171 172




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Premiera
Sklep NFS
Sponsorzy
Partnerzy
Ankieta
Oferta
Czas generowania: 0.1730 sek., 0.1106 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 57. Użycie pamięci: 1,222KB