Informacja
Ostatnio na forum NFSPlanet Polska
Pod maską - aktualizacja czerwcowa  Napisał Manticore
29 maja 2018, 21:52
Dziś pojawił się kolejny artykuł Pod Maską - oto lista zmian, które zostaną wprowadzone do gry już 16 czerwca:

  • Wszystkie auta mogą osiągnąć poziom osiągów 399
  • nowe DLC, w skład którego wchodzą Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Chevrolet Colorado ZR2 i Land Rover Range Rover Sport SVR. Dodatek będzie płatny
  • zmiany w AllDrive - "chat wheel" pozwalający wybrać emotikonę i wysłać ją innym graczom; szybkie wyścigi (gracz ustala na mapie metę - wygrywa ten, kto pierwszy do niej dotrze)
  • wyłączenie detekcji kolizji przez pierwsze 10 sekund wyścigu w trybie Speedlist
  • 10 nowych porzuconych samochodów - tym razem będą to pojazdy bossów
  • możliwość wyłączenia HUD
  • nowe przedmioty kosmetyczne, w tym syreny policyjne
  • zwiększenie limitu malowań z 50 do 100 (niewymienione w Pod Maską, ale potwierdzone na Twitterze przez Bena Walke)


Co ciekawe, nigdzie w artykule nie pada stwierdzenie, że "to ostatnia aktualizacja - widzimy się za rok". Czyżby jednak NFS Payback dalej żył?

Źródło: EA.com




 
Nowa aktualizacja już jutro  Napisał Manticore
19 marca 2018, 19:21
Już jutro - 20 marca - zostanie wydana kolejna aktualizacja do NFS Payback. Uprzedzając pytania - nie, nie będzie w niej policji w jeździe swobodnej.

Oto lista zmian:

  • Nowe funkcje w AllDrive (trybie multiplayer) - strefy driftu, fotoradary, próby prędkości i skoki
  • Nowe zawody o nazwie Tytanowe Próby Castrol Edge, dostępne w następujących lokacjach: Silver Canyon, pustynia Liberty i Mount Providence (wygląda na to, że miasto jak było puste, tak pustym pozostanie)
  • dwa nowe samochody, dostępne jako płatne DLC - Pontiac Firebird i Aston Martin DB5
  • Skyline Eddiego, dostępny jeśli graliśmy w NFS2015; będzie to pierwszy samochód z podniesionym maksymalnym poziomem tuningu z 299 do 399 - twórcy zapowiadają ulepszenie w ten sposób również innych aut
  • Usunięcie punktów kontrolnych ze skrzyń – przynęt oraz zwiększenie częstości ich pojawiania się
  • Poprawki błędów


Źródło: [link]




 
Poprawka fizyki pojazdów (i nie tylko) do NFS2015  Napisał Manticore
14 marca 2018, 23:36
Patrząc z perspektywy czasu, Need for Speed 2015 był grą w wielu aspektach kontrowersyjną - kolejna zmiana wizerunku serii, wymóg stałego połączenia z internetem, ograniczony garaż, czy też dziwny model jazdy to tylko niektóre ze stawianych jej zarzutów.

Na szczęście ten ostatni element został właśnie poprawiony - oczywiście przez fanów. Gracz o nicku Brawltendo opublikował w serwisie NFSMods modyfikację, która w znaczący sposób zmienia fizykę prowadzenia pojazdów. Po jej zainstalowaniu powinniście uzyskać nieco więcej kontroli nad Waszymi brykami. Tego typu zmiany ciężko opisać słowami, dlatego zapraszam do obejrzenia poniższego filmu, lub wypróbowania moda samemu.

Oprócz fizyki, wprowadzono także następujące zmiany:
  • Nitro odnawiane z czasem napełnia się nieco szybciej
  • większa możliwość regulacji prześwitu pojazdu
  • poprawki w zachowaniu policji
  • kamery kraks powinny być mniej upierdliwe


Autor obiecuje kontynuację prac nad modem - m. in. dalsze poprawki AI policji, a także - być może - całkowite usunięcie kamer kraks z gry.



Mod powstał przy użyciu narzędzia Frosty Editor. W chwili obecnej narzędzie obsługuje kilka gier opartych na silniku Frostbite; niestety, Need for Speed 2015 jest póki co jedyną grą z naszej ulubionej serii. Na wsparcie dla The Run, Rivals i Payback musimy jeszcze poczekać.

Link do pobrania moda: NFSMods.xyz

PS. Szkoda, że nikt jeszcze nie pokusił się o napisanie emulatora serwera...




 
Dlaczego w NFS: Payback nie ma Ferrari?  Napisał Manticore
01 marca 2018, 15:54
Od premiery NFS Payback minęło już parę miesięcy. Na pewno jednak część z Was była zawiedziona faktem, że na liście samochodów zabrakło znanej i lubianej marki Ferrari. Było to o tyle zaskakujące, że marka ta powróciła do serii w 2013 roku po dłuższej przerwie i wydawało się, że zostanie już na dobre (wszak zarówno Rivals, NFS2015 jak i mobilny No Limits posiadają Ferrari).

Część graczy jako prawdopodobny powód podawało ponowną utratę licencji; prawda jednak może okazać się nieco inna.

Otóż niedawno na Reddicie Ben Walke zakomunikował, że w przyszłych grach z serii pojawią się wyłącznie auta, które będzie można tuningować wizualnie. Wszyscy zapewne wiemy, że Ferrari nigdy nie pozwalało na zbytnią ingerencję w wygląd swoich pojazdów w grach wideo. Czyżby więc studio Ghost umyślnie nie umieściło samochodów tej marki w grze?

Jest to o tyle przykre, że Ferrari było obecne w serii Need for Speed od samego początku; już w TNFS z 1994 roku mogliśmy siąść za sterami legendarnego 512TR. Wśród sześciu klasycznych odsłon serii, jedynie Porsche 2000 nie zawierał żadnego Ferrari (z oczywistych przyczyn).

Wszystko wskazuje na to, że nie mamy co liczyć na powrót "koników" do serii w najbliższym czasie (chyba, że w międzyczasie Ghost Games zmieni zdanie). Napiszcie w komentarzach, co o tym sądzicie.



Źródło: Reddit




 
Tryb swobodny w jeździe online już za dwa dni!  Napisał Manticore
12 lutego 2018, 19:42
13 lutego zostanie wydana aktualizacja wprowadzająca do Need for Speed Payback tryb swobodny w jeździe online, zapowiedziana na początku tego roku. Oto, co o niej mówi artykuł "Pod maską", opublikowany dzisiaj na stronie Electronic Arts:

  • Alldrive: Hangouts - czyli tryb swobodnej jazdy online. Pozwoli "pochwalić się swoimi samochodami i udostępni miejsce, w którym można zawierać znajomości".
  • Pakiety doganiania - pozwolą na szybsze ulepszenie naszych samochodów; ulepszenie do poziomu 6 kosztować będzie 71400 kredytów, do poziomu 11 - 131000, a do 16 - 180000. Możliwość ulepszenia aut w ten sposób zdobędziemy podczas awansów na kolejne poziomy kierowcy.
  • Nowe neony i dym z opon.
  • Możliwość sprzedaży i wymiany niepotrzebnych kart Speed.
  • Ulepszenia w trybie foto.
  • Niewielkie zmiany w układzie menu głównego.


Równocześnie pracownik studia, Ben Walke, oznajmił na Reddicie że zespół Ghost Games zaczyna właśnie pracę nad kolejną aktualizacją do gry. Jej szczegóły póki co nie są znane.

Źródło: EA.com




 
Dwie informacje o Electronic Arts  Napisał Manticore
31 stycznia 2018, 19:03
Dziś trochę nietypowo, bo zamiast informacji o grach z serii Need for Speed, chciałbym przedstawić Wam dwie wiadomości na temat wydawcy serii - firmy Electronic Arts.

Chyba wszyscy wiemy, jak wielkie zamieszanie wywołała premiera wersji trial gry Star Wars Battlefront II jesienią zeszłego roku. Gracze byli oburzeni faktem występowania w grze wysoce inwazyjnych mikrotransakcji. W skrócie - w grze znajdują się zablokowane postacie. Można do nich uzyskać dostęp na dwa sposoby: albo grając (i zarabiając kredyty), albo zapłacić za natychmiastowy dostęp do nich prawdziwymi pieniędzmi. Problem polegał na tym, że aby bezpłatnie odblokować sobie jedną postać, trzeba spędzić w grze kilkadziesiąt godzin (dla przykładu - odblokowanie Dartha Vadera zabiera ok. 40 godzin!). Sprawa wywołała tak potężny odzew graczy, że tuż przed oficjalną premierą Battlefronta, EA tymczasowo usunęło z gry mikropłatności.

Innym przykładem jest chociażby NFS Payback, w którym system tuningu mechanicznego zastąpiono kartami Speed (oczywiście można je kupić za prawdziwe pieniądze).

Wydawać by się mogło, że po tak wielkiej aferze EA pójdzie po rozum do głowy i zaprzestanie stosowania tak szkodliwych praktyk w swoich grach, ale... jest zupełnie odwrotnie. Przedstawiciele firmy wręcz otwarcie mówią, że dalej zamierzają brnąć w tym kierunku! Oto, co na ten temat miał do powiedzenia Andrew Wilson, dyrektor generalny Electronic Arts (tłumaczenie z serwisu Gry-Online.pl):
Patrząc w przyszłość, wierzymy w to, że usługi na żywo, w tym także opcjonalna, cyfrowa monetyzacja, kiedy są zrobione dobrze, zapewniają bardzo ważny element wyboru, który może wydłużyć i usprawnić doświadczenia płynące z naszych gier.


O ile premiera Battlefronta 2 była dla EA strzałem w stopę, tak tego typu wypowiedzi to już strzał z wyrzutni rakiet w biodro.

Patrząc na całą sprawę, druga z dzisiejszych informacji może okazać się wręcz ulgą... Otóż serwis Polygon dotarł do informacji (ponoć z wiarygodnego źródła), że Microsoft przymierza się do wykupienia Electronic Arts! Na razie jest to tylko niepotwierdzona plotka, tak więc radzę traktować tę informację z dystansem. Jak myślicie, jeśli faktycznie do takiej transakcji dojdzie, to czy odbije się to w jakikolwiek sposób na jakości gier od EA? Zapraszam do dyskusji w komentarzach.

Źródło: Gry Online | Polygon




 
Jazda swobodna online nadciąga!  Napisał Manticore
01 stycznia 2018, 16:31
Z okazji nowego roku, EA postanowiło uraczyć nas bardzo ciekawą informacją. Otóż jazda swobodna online, funkcja o którą najczęściej prosili gracze (zaraz obok policji w jeździe swobodnej), będzie dostępna w NFS Payback w roku 2018. Póki co nie znamy jeszcze daty premiery; wiemy natomiast, że funkcja ta będzie zupełnie darmowa.

Jeśli został Wam jakiś szampan z wczoraj, to chyba macie dobrą okazję, żeby go otworzyć



Źródło: Facebook | Reddit




 
Dodatek Speedcross  Napisał Manticore
15 grudnia 2017, 15:18
Już za 4 dni - 19 grudnia - zadebiutuje pierwszy dodatek do gry Need for Speed Payback, zatytułowany Speedcross. Oto, jakie zmiany zostaną wprowadzone do gry:

  • nowy tryb rozgrywki - Speedcross, łączący w sobie Gymkhanę, off-road i drift
  • nowy wątek fabularny, związany z postacią Maca
  • dwa nowe samochody - MINI John Cooper Works oraz Infiniti Q60S
  • Dodge Charger, Ford Focus RS oraz Nissan 350Z będą dostępne w zawodach Speedcross
  • pojazdy niedostępne dotychczas w grze będą możliwe do zdobycia jako tzw.
    porzucone samochody; aby je otrzymać (i tym samym odblokować w salonach), należy je znaleźć a następnie uciec przed policją. Pierwszym porzuconym samochodem będzie Mazda RX-7 Sprint R; kolejne - Volvo 242DL, Volvo Amazon P130, Plymouth Barracuda, Nissan Skyline 2000 GTR oraz BMW M3 Evolution II E30 będą dostępne nieco później
  • Dodatkowe części tuningu wizualnego dla BMW M4 GTS, BMW M5, BMW X6M oraz BMW M2; co ciekawe, będą one wpływały na osiągi pojazdów
  • nowy tryb gry w zawodach Speedlist - Drift Run
  • wsparcie dla kierownic Logitech G29 i G920 dla wszystkich platform


Pojazdy Speedcross oraz nowe zawody w trybie single player będą bezpłatne dla posiadaczy edycji Deluxe; reszcie graczy przyjdzie za nie zapłacić. Reszta wprowadzonych zmian będzie oczywiście dostępna za darmo dla wszystkich.

Zwiastun możecie obejrzeć poniżej:



Źródło: Needforspeed.com | Under the hood




 
Pod maską  Napisał Manticore
23 listopada 2017, 01:03
Pojawił się nowy artykuł z serii Pod maską. Opisuje on zmiany, jakie zostały wprowadzone do gry w niedawnej aktualizacji - wszystkie koncentrują się na poprawie balansu gry i przyspieszeniu progresji.

Zmiany – już wprowadzone

  • Skrócony czas oczekiwania na pojawienie się nowych części w warsztatach – z 30 do 10 minut.
  • Zwiększona ilość reputacji przyznawanej za udział w zawodach.
  • Zwiększona ilość środków przyznawanych za udział w zawodach.
  • Skrzynie - przynęty zapewniają teraz więcej reputacji.
  • Skrzynie - przynęty zapewniają teraz więcej środków.
  • Rywalizacja z krążącym kierowcą daje więcej reputacji.
  • Rywalizacja z krążącym kierowcą daje więcej środków.
  • Zwiększona częstotliwość przyznawania części w rankingowych zawodach Speedlist.
  • Zawieszenie pneumatyczne pojawia się teraz częściej.
  • Nieznacznie zwiększona ilość reputacji i środków przyznawanych za ukończenie zawodów na innym miejscu niż pierwsze.


Zmiany – w nadchodzącej aktualizacji

  • W warsztatach znajdują się teraz części lepszej jakości.
  • Lepsza jakość kart losowanych w warsztatach.
  • Wyższy poziom części przyznawanych za zwycięstwa w zawodach.
  • Liczne poprawki zwiększające stabilność.
  • Poprawiona wydajność gry.


Źródło: EA.com




 
Wieści z Reddita  Napisał Manticore
13 listopada 2017, 19:42
Reddit to całkiem niezłe źródło informacji. Dlaczego? Otóż udziela się na nim community manager studia Ghost Games, Ben Walke (jego ksywa to F8RGE). W ciągu ostatnich kilku dni podzielił się on z użytkownikami serwisu paroma informacjami nt. tego, nad czym studio obecnie pracuje:

  • do gry zostaną dodane samochody, których nie udało się ukończyć na premierę, a mimo to figurują one na oficjalnej liście samochodów, m. in. Mazda RX-7
  • trwają prace nad poprawą wydajności gry na PC (gra potrafi haczyć nawet na zestawie z i7-8700k, GeForce 1080 i 16 GB RAM - znam ten problem z "autopsji")
  • poprawki multiplayera - gracze będą rywalizować przeciwko pojazdom o podobnym poziomie, w speedlistach rankingowych będzie uczestniczyło 4 graczy zamiast 6
  • poprawiony będzie system progresji, w tym ulepszania pojazdów


Jak widać, studio pracuje nad poprawieniem wielu aspektów gry. Miejmy nadzieję, że na konkretne informacje nie będziemy musieli długo czekać.

Źródło: Mazda RX-7 | Wydajność na PC | Multiplayer 1 | Multiplayer 2 + progresja






 
Idź do strony  [1] 2 3 ... 172 173 174




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Premiera
Sklep NFS
Sponsorzy
Partnerzy
Ankieta
Oferta
Czas generowania: 0.1740 sek., 0.1042 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 56. Użycie pamięci: 1,240KB