Informacja
Ostatnio na forum NFSPlanet Polska
EA rejestruje znak handlowy NFS Arena  Napisał Manticore
08 listopada 2016, 22:16
Electronic Arts właśnie zarejestrowało znak handlowy Need for Speed Arena. Niestety, nie wiadomo, czym ten tytuł tak naprawdę jest. Może to być tytuł przyszłorocznej odsłony serii, ale równie dobrze może być to np. europejska nazwa sieciowego NFS Edge. Póki co, możemy jedynie spekulować - i czekać na dalsze informacje.

Źródło: Euipo Europa




 
Aktualizacja mobilnego Hot Pursuit  Napisał Manticore
28 października 2016, 23:36
Szybki news: właśnie została opublikowana... aktualizacja Need for Speed Hot Pursuit na Androida. Nie są znane jej detale - zauważyłem jedynie, że został wyeliminowany problem z pobieraniem plików gry z serwera (od teraz całą grę pobierzemy bezpośrednio ze sklepu Google Play). Jeśli więc przez ten błąd nie mogliście ściągnąć mobilnego Hot Pursuit - spróbujcie ponownie.

Sam bug był obecny w grze już od paru lat (!). Tym dziwniejsze wydaje się jego poprawianie po tak długim czasie. Cóż - lepiej późno, niż wcale.




 
Extra Options v. 2  Napisał Manticore
28 października 2016, 23:14
Dosłownie przed momentem nlgzrgn wydał drugą wersję swojego skryptu NFS Carbon Extra Options. Oto lista zmian w stosunku do poprzedniej wersji - jest wśród nich kilka naprawdę ciekawych pozycji:

  • możliwość włączenia policji w Szybkim Wyścigu
  • opcjonalny ruch uliczny w wyścigach w kanionie i w drifcie
  • możliwość modyfikacji natężenia ruchu ulicznego
  • odblokowanie wszystkiego w grze (ostrożnie - przed aktywowaniem tej opcji dobrze jest zrobić kopię zapasową save'a)
  • tuning aut w trybie Debug
  • poprawki błędów w grze - nie powinny już występować błędy przy uruchamianiu, poprawiono wygląd aut typu open wheel
  • nowe vinyle, możliwość instalacji dowolnego vinylu na dowolnym aucie


Oprócz tego mod oferuje parę innych, mniej przydatnych opcji. Pełną listę zmian znajdziecie w załączonym pliku Readme. Autor poinformował również, że kolejne skrypty ukażą się dopiero w 2017 roku. Skrypt możecie ściągnąć z serwisu Mega.nz lub ze strony Driving Passion. Poniżej możecie obejrzeć film prezentujący funkcje skryptu.






 
Twórca NFS3 Modern Patch prosi o wsparcie (AKTUALIZACJA)  Napisał Manticore
12 października 2016, 17:56
AKTUALIZACJA: Moden Patch do NFS4 został sfinansowany! VEG zebrał na ten cel $533. Nadwyżka finansowa zostanie przeznaczona na wprowadzenie do łatki nowych funkcji. Jeśli autor dotrzyma terminu, to za około miesiąc powinniśmy spodziewać się obsługi monitorów panoramicznych w Need for Speed Road Challenge.

- - -


Przygotowanie Modern Patch do Need for Speed III było niezwykle pracochłonnym zajęciem. Autor - VEG - pracował nad nim kilka godzin dziennie, przez wiele miesięcy, pisząc łącznie ponad 22 000 linii kodu (!). Rezultatem tego tytanicznego wysiłku jest wprowadzenie pełnej obsługi trybu widescreen w grze, pełna kompatybilność z najnowszymi Windowsami i poprawka całej masy błędów, jakie EA Canada zostawiło w grze. W NFS3 gra się dziś lepiej, niż kiedykolwiek!

Jakiś czas temu VEG rozpoczął pracę nad analogiczną łatką dla Need for Speed Road Challenge (lub, jak kto woli - High Stakes). W maju ukazała się wersja 0.1.0 - póki co wprowadziła do gry kilka drobnych poprawek, zapis ustawień w pliku .ini zamiast w rejestrze oraz lepszą obsługę dodatkowych samochodów, złożonych z dużej ilości wielokątów (tzw. high poly). Aby móc dokończyć łatkę (co nie jest zadaniem ani prostym, ani szybkim), prosi jednak o wsparcie finansowe. Umożliwi mu to poświęcenie się w całości pracy nad poprawką. Obecnie prowadzone są dwie zbiórki - jedna na dokończenie NFS3 Modern Patch, druga na NFS4 Modern Patch. Oto szczegóły:

1. Zbiórka na NFS4 Modern Patch

Czas pracy: około miesiąc
Wymagana kwota: $500 (w chwili pisania newsa, zebrano $320 - 64%)
Co wprowadzi poprawka do gry:
  • obsługę rozdzielczości panoramicznych - będzie je można wybrać w menu gry
  • obsługa proporcji ekranów 5:4, 16:9 i 16:10, HUD będzie automatycznie dopasowywany do danej proporcji
  • lepsze wsparcie dla modów w postaci obsługi tekstur o rozdzielczości 2048x2048
  • poprawki w pliku voodoo2a.dll (dla trybu 3dfx), wprowadzające obsługę dużych tekstur, rozdzielczości panoramicznych i 32-bitowej palety barw


Jeśli VEG upora się z pracą w mniej niż miesiąc, doda do łatki niektóre funkcje z NFS3 Modern Patch. Osoby, które go wsparły, będą mogły zasugerować, które funkcje chcieliby zobaczyć w grze.

2. Zbiórka na dokończenie NFS3 Modern Patch

Czas pracy: tydzień
Wymagana kwota: $100 (na chwilę obecną zebrano już $108)
Co wprowadzi poprawka do gry:
  • obsługa trybu okienkowego dla DirectX 7
  • bardziej wyraźne elementy menu dla DirectX 7 (będą wyglądać tak, jak podczas gry w trybie 3dfx)
  • poprawka w wyświetlaniu czarnych poligonów (np. słynny bug na trasie Hometown przy kościele)
  • możliwość minimalizowania gry przy włączonym trybie pełnego ekranu


Jak dokonać wpłaty?

Pieniądze na rozwój łatek możemy wysłać przy pomocy PayPala. Przy wysyłce podajemy następujący adres e-mail: crazyyy.xxx@gmail.com i dopisujemy: For VEG oraz skrót nazwy gry, którą chcemy wspomóc (NFS3 lub NFS4). Możemy też dopisać swój nick i krótką wiadomość dla twórcy.

Gorąco zachęcamy do wsparcia VEG-a w jego pracy. NFS3 i NFS4 to ponadczasowe klasyki, produkcje do dziś niesamowicie grywalne i dające więcej frajdy, niż niejedna nowoczesna ścigałka.




Źródło: VEG.by




 
Nowości w modach  Napisał Manticore
09 października 2016, 23:22
Gry od Black Box są jak wino - im starsze, tym lepsze. Wszystko to za sprawą graczy, tworzących do nich mody. Pewnie część z Was używa poprawek internauty o ksywce ThirteenAG - dodają one pełną obsługę rozdzielczości panoramicznych do NFS Underground, Underground 2, Most Wanted (2005) oraz Carbon. Niedawno autor uaktualnił swoje skrypty, dodając do nich nowe funkcje:
  • możliwość ustawienia rozdzielczości cieni
  • poprawka wyświetlania cieni - nie powinny one już znikać podczas jazdy w tunelach
  • możliwość zapisania ustawień gry w pliku ini, zamiast w rejestrze Windows
  • NFS Carbon - poprawka błędu powodującego crash gry przy starcie
  • lepsze wsparcie dla gamepadów - od teraz w grach będzie można wykonać każdą akcję za pomocą kontrolera, a w menu będą wyświetlane ikony przycisków Xboksa 360 lub PlayStation


Prezentację ostatniej funkcji możecie zobaczyć na obrazku poniżej. Mody natomiast ściągniecie strony ThirteenAG.



Co natomiast u nlgzrgn i jego modami z serii Extra Options? W dalszym ciągu są rozwijane. Ze strony Driving Passion (dawniej GTRCars) możecie ściągnąć najnowszą wersję NFSMW Extra Options, oznaczoną numerem 5 rev. 2. Z ciekawszych rzeczy wprowadzonej w tej wersji można wymienić możliwość zwiększenia zagęszczenia ruchu ulicznego w grze, możliwość zmiany rozmiaru pojazdów (chcecie ścigać się zdalnie sterowanymi autkami? Nie ma sprawy!) oraz poprawkę błędu powodującego znikanie kół w autach typu open wheel.

Oprócz Most Wanted, nlgzrgn pracuje też nad skryptami do obu Undergroundów i Carbona (do pobrania tutaj. W dalszej kolejności autor planuje zabrać się za ProStreet i Undercover (prawdopodobnie zostanie naprawiony uciążliwy błąd z przyciskiem "Kontynuuj" w PS).

Na dzisiaj to wszystko. Jeśli mody zostaną uaktualnione, zostaniecie o tym poinformowani.

Bezpośredni link do moda znajdziecie tutaj.




 
No Limits ze wsparciem VR  Napisał Manticore
05 października 2016, 21:31
Wirtualna rzeczywistość to temat, który co jakiś czas powraca w branży gier. Obecnie rynek przeżywa prawdziwy zalew tego typu sprzętem. Swoją wersję gogli do wirtualnej rzeczywistości zaprezentowały takie firmy, jak Sony, Oculus, HTC, a także Google. Obsługę tego ostatniego - Google Daydream - otrzyma już niedługo Need for Speed No Limits. Będzie to zarazem pierwsza gra od Electronic Arts, w którą będzie można zagrać przy pomocy tej technologii.

Co o tym sądzicie? Chcecie się zanurzyć w wirtualnej rzeczywistości, czy jednak wolicie grać w sposób tradycyjny? Czy No Limits nadaje się do VR? Zapraszamy do dyskusji!

O Google Daydream możecie poczytać na oficjalnej stronie urządzenia.

Źródło: vrfocus.com




 
Modern Patch 1.6.0  Napisał Manticore
26 września 2016, 12:24
Pojawiła się kolejna wersja Modern Patcha do Need for Speed III Hot Pursuit, oznaczona numerem 1.6.0. Oto skrócona lista zmian:
  • poprawki w funkcjonowaniu kamer
  • poprawki proporcji obrazu w lusterku wstecznym
  • poprawki w obliczaniu pozycji elementów HUD
  • dodane logo Ferrari, Lister i Spectre do menu
  • loga marek Ford, HSV, Lister i Spectre nie będą wyświetlane, jeśli gracz nie ściągnął dodatków z tymi samochodami
  • jeśli gracz przerwie wczytywanie się trasy klawiszem Escape, komunikat "Aborted" będzie wyświetlany przez 200 ms
  • gra sprawdza, czy pliki wybranego przez nas języka są zainstalowane
  • nowa wersja dgVoodoo - 2.5.3

Pełną listę zmian w stosunku do "czystej" gry znajdziecie w pliku readme. Łatkę możecie ściągnąć stąd.




 
Aktualizacja Japanese Tuner Cars  Napisał Manticore
23 września 2016, 11:26
Zadebiutowała nowa aktualizacja do NFS No Limits. Oto, co Japanese Tuner Cars wprowadza do gry:
  • 2 nowe samochody: 2002 Nissan Silvia Spec R oraz 2001 Mitsubishi Lancer Evo VI; będzie je można wygrać w wyzwaniach Fastlane
  • Powrót Blackridge Spirit i możliwość zdobycia nowych schematów do LaFerrari; wymagane będzie posiadanie przynajmniej jednego z nowych samochodów
  • tryb Blackridge Rivals - będący formą PVP
  • pojazdy z kategorii Hyper można teraz ulepszyć do poziomu 8 gwiazdek
  • części Black Edition do wszystkich samochodów
  • nowa kategoria w trybie Tuner Trials
  • poprawki błędów


Zwiastun aktualizacji możecie obejrzeć poniżej.






 
NFS Edge... na tabletach i smartfonach  Napisał Manticore
02 września 2016, 23:12
Pamiętacie jeszcze Need for Speed Edge? Jest to nowa odsłona serii, przeznaczona wyłącznie do gry multiplayer. Gracze ścigają się ze sobą po znanym z NFS Rivals Redview County. Od Rivals grę odróżnia przede wszystkim nowa, bardzo rozbudowana i zróżnicowana lista samochodów. Edge oficjalnie jeszcze się nie ukazał, ale na terenie Korei Południowej i Chin przeprowadzono już testy wersji beta gry na PC.

Jak się okazuje, komputery nie będą jedyną docelową platformą dla Edge. Od kilku godzin na YouTube można znaleźć filmy, przedstawiające tę grę w wersji na... Androida. I tak jak wersja PC bazuje na Rivals, tak jej mobilny odpowiednik to nic innego, jak przerobiony No Limits. Mamy więc do czynienia z tymi samymi, śmiesznie krótkimi trasami, kolekcjonowaniem schematów do budowy pojazdów, paliwem, złotem i - a jakże by inaczej - mikropłatnościami. Względem No Limits zmodyfikowano nieco wygląd menu, zmieniono i rozbudowano listę samochodów, dodano podział maszyn na klasy, a także wprowadzono tryb PVP (obok kariery).

Na chwilę obecną nie wiemy, czy gra (zarówno na PC, jak i na urządzenia mobilne) kiedykolwiek będzie dostępna poza Azją.

Poniżej możecie obejrzeć dwa przykładowe gameplaye, przedstawiające rozgrywkę oraz listę samochodów. Więcej możecie znaleźć na YouTube.







 
Port OpenGL w wersji 1.1.0. Obsługa OS X!  Napisał Manticore
24 sierpnia 2016, 12:45
Niedawno światło dzienne ujrzała nowa wersja portu OpenGL gry Need for Speed 2 Special Edition. Dla przypomnienia - jest to zmodyfikowana wersja gry, która bez problemu uruchamia się na nowoczesnych komputerach, działających pod kontrolą nowych wersji Windows oraz Linuksa. Wraz z wersją 1.1.0, do listy obsługiwanych systemów dołączył kolejny - OS X, znany z komputerów firmy Apple.

Proces instalacji na Windowsie i Linuksie nie uległ zmianie - nadal musimy przekopiować foldery fedata i gamedata z płyty z grą do katalogu z rozpakowanym portem.

Natomiast instalacja na OS X jest dużo prostsza. Port udostępniony został jako plik DMG, tak więc instalujemy go jak każdy inny program na tym systemie. Po instalacji wystarczy włożyć do napędu płytę z grą (lub zamontować jej obraz w formacie ISO), a port sam przekopiuje na dysk twardy niezbędne pliki.

Wersję OpenGL gry możecie pobrać stąd. Niedługo na naszej stronie pojawi się aktualizacja artykułu opisującego uruchomienie gry na nowych komputerach, z wykorzystaniem portu.




 
Idź do strony  1 2 [3] 4 ... 170 171 172




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Premiera
Sklep NFS
Sponsorzy
Partnerzy
Ankieta
Oferta
Czas generowania: 0.1587 sek., 0.0992 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 56. Użycie pamięci: 1,233KB