Informacja
Twórca NFS3 Modern Patch prosi o wsparcie (AKTUALIZACJA)  Napisał Manticore
12 października 2016, 17:56
AKTUALIZACJA: Moden Patch do NFS4 został sfinansowany! VEG zebrał na ten cel $533. Nadwyżka finansowa zostanie przeznaczona na wprowadzenie do łatki nowych funkcji. Jeśli autor dotrzyma terminu, to za około miesiąc powinniśmy spodziewać się obsługi monitorów panoramicznych w Need for Speed Road Challenge.

- - -


Przygotowanie Modern Patch do Need for Speed III było niezwykle pracochłonnym zajęciem. Autor - VEG - pracował nad nim kilka godzin dziennie, przez wiele miesięcy, pisząc łącznie ponad 22 000 linii kodu (!). Rezultatem tego tytanicznego wysiłku jest wprowadzenie pełnej obsługi trybu widescreen w grze, pełna kompatybilność z najnowszymi Windowsami i poprawka całej masy błędów, jakie EA Canada zostawiło w grze. W NFS3 gra się dziś lepiej, niż kiedykolwiek!

Jakiś czas temu VEG rozpoczął pracę nad analogiczną łatką dla Need for Speed Road Challenge (lub, jak kto woli - High Stakes). W maju ukazała się wersja 0.1.0 - póki co wprowadziła do gry kilka drobnych poprawek, zapis ustawień w pliku .ini zamiast w rejestrze oraz lepszą obsługę dodatkowych samochodów, złożonych z dużej ilości wielokątów (tzw. high poly). Aby móc dokończyć łatkę (co nie jest zadaniem ani prostym, ani szybkim), prosi jednak o wsparcie finansowe. Umożliwi mu to poświęcenie się w całości pracy nad poprawką. Obecnie prowadzone są dwie zbiórki - jedna na dokończenie NFS3 Modern Patch, druga na NFS4 Modern Patch. Oto szczegóły:

1. Zbiórka na NFS4 Modern Patch

Czas pracy: około miesiąc
Wymagana kwota: $500 (w chwili pisania newsa, zebrano $320 - 64%)
Co wprowadzi poprawka do gry:
  • obsługę rozdzielczości panoramicznych - będzie je można wybrać w menu gry
  • obsługa proporcji ekranów 5:4, 16:9 i 16:10, HUD będzie automatycznie dopasowywany do danej proporcji
  • lepsze wsparcie dla modów w postaci obsługi tekstur o rozdzielczości 2048x2048
  • poprawki w pliku voodoo2a.dll (dla trybu 3dfx), wprowadzające obsługę dużych tekstur, rozdzielczości panoramicznych i 32-bitowej palety barw


Jeśli VEG upora się z pracą w mniej niż miesiąc, doda do łatki niektóre funkcje z NFS3 Modern Patch. Osoby, które go wsparły, będą mogły zasugerować, które funkcje chcieliby zobaczyć w grze.

2. Zbiórka na dokończenie NFS3 Modern Patch

Czas pracy: tydzień
Wymagana kwota: $100 (na chwilę obecną zebrano już $108)
Co wprowadzi poprawka do gry:
  • obsługa trybu okienkowego dla DirectX 7
  • bardziej wyraźne elementy menu dla DirectX 7 (będą wyglądać tak, jak podczas gry w trybie 3dfx)
  • poprawka w wyświetlaniu czarnych poligonów (np. słynny bug na trasie Hometown przy kościele)
  • możliwość minimalizowania gry przy włączonym trybie pełnego ekranu


Jak dokonać wpłaty?

Pieniądze na rozwój łatek możemy wysłać przy pomocy PayPala. Przy wysyłce podajemy następujący adres e-mail: crazyyy.xxx@gmail.com i dopisujemy: For VEG oraz skrót nazwy gry, którą chcemy wspomóc (NFS3 lub NFS4). Możemy też dopisać swój nick i krótką wiadomość dla twórcy.

Gorąco zachęcamy do wsparcia VEG-a w jego pracy. NFS3 i NFS4 to ponadczasowe klasyki, produkcje do dziś niesamowicie grywalne i dające więcej frajdy, niż niejedna nowoczesna ścigałka.




Źródło: VEG.by








 




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Premiera
Sklep NFS
Sponsorzy
Ankieta
Oferta
Czas generowania: 0.1071 sek., 0.0329 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 34. Użycie pamięci: 1,130KB