Informacja
Modern Patch w wersji 1.4.0/1.5.0 beta  Napisał Manticore
12 marca 2016, 17:34
Pamiętacie jeszcze łatkę Need for Speed III Modern Patch, wprowadzającą m. in. obsługę nowych systemów operacyjnych oraz rozdzielczości panoramiczncyh? Ostatni raz informowaliśmy o niej w czerwcu. Przyznaję, było to spore zaniedbanie z mojej strony; przez te parę miesięcy autor - VEG - sukcesywnie ulepszał swoje dzieło. Najnowsza wersja stabilna ma numer 1.4.0 i w stosunku do 1.2.0 wprowadza naprawdę imponującą ilość zmian. Możecie o nich przeczytać w rozwinięciu newsa. Łatkę możecie pobrać stąd: http://veg.by/files/nfs3/nfs3_modern_patch.7z.

Warto też wspomnieć, że w przygotowaniu jest też wersja 1.5.0 (link do wersji beta: http://veg.by/files/nfs3/nfs3_modern_patch_beta.7z); jak twierdzi autor, będzie to też prawdopodobnie ostatnia wersja łatki. Powód jest prosty - wszystko, co było do poprawy, zostało już poprawione. Od teraz VEG będzie poświęcać swoją uwagę analogicznej łatce do Need for Speed Road Challenge.

A przy okazji - poprawiliśmy też artykuł opisujący instalację NFS3 na nowych komputerach. Nowa metoda instalacji jest dużo prostsza - poprzednia była nadmiernie rozbudowana.

Źródło: Forum Old-games.ru

1.5.0 beta

- ulepszenia lusterka wstecznego: wyświetlanie obracających się kół, chmur, piorunów, świateł innych samochodów, świateł policyjnego koguta, bardziej szczegółowy widok trasy, poprawa proporcji obiektów, poprawa pozycji wyświetlanego obrazu, możliwość ustawienia poziomu detali widocznych w lusterku
- poprawa błędu graficznego, pokazującego się na skraju ekranu gry gramy z ustawionym szerokim polem widzenia
- możliwość włączenia lub wyłączenia mgły z poziomu opcji graficznych
- możliwość ustawienia poziomu głośności dźwięków w menu głównym
- wyeliminowanie błędu "Render_GetTm() raM out of raN" dla aut zbudowanych z dużej ilości poligonów
- wsparcie dla tekstur w rozdzielczości 512×512, 1024×1024 i 2048×2048 w sterowniku voodoo2a.dll
- wygładzenie krawędzi punktów na minimapie oznaczających gracza i policję
- wskaźnik biegu będzie teraz wyrównywany do prawej strony i będzie wyświetlany przy pomocy mniejszej czcionki, jeśli zabraknie na niego miejsca
- możliwość wprowadzania cyfr z klawiatury numerycznej
- przecinki są traktowane jak kropki przy wprowadzaniu adresu IP
- poprawa podglądu HUD w menu opcji
- wskaźniki głośności i Alpha wyświetlają wartości w procentach
- wykorzystanie pliku LOGO2.QFS (jeśli istnieje) do wyświetlania animacji w menu
- poprawki wyświetlania logo producentów samochodów
- poprawki wyświetlania list rozwijalnych "Location" i "Opponents".
- Pola "Car Showcase" oraz "Compare All Cars" są wyświetlane przy pomocy tej samej czcionki, co przycisk "Race Results"
- dodanie sterownika DirectX 7, bazującego na pliku dx7z.dll z Motor City Online
- opcja graficzna "dithering" jest domyślnie wyłączona
- ukrycie rozdzielczości poniżej 640×480
- ekrany wczytywania podczas gry sieciowej powinny być teraz zsynchronizowane między graczami
- nowa opcja w pliku konfiguracyjnym - IntroSplashTime, pozwalająca ustawić czas splash screena
- poprawki wyświetlania tylnych świateł samochodu w menu przy użyciu sterownika DirectX 6
- poprawka błędu uniemożliwiającego robienie zrzutów ekranu na systemie Windows XP
- gra nie zmienia rozdzielczości na 640x480 przy wychodzeniu
- zaktualizowane wersje nGlide i dgVoodoo

1.4.0

- do gry sieciowej domyślnie używany będzie port TCP (domyślny port 1030 jest często używany przez Windows)
- możliwość wyboru portu w menu gry; gra poinformuje nas, gdy wybrany przez nas port jest już używany
- możliwość dołączenia do gry hostowanej przez innego gracza nawet, gdy wybrany przez nas port jest już używany przez system
- wyłączona możliwość wysyłania pustych wiadomości podczas czatu
- klawisze Tab oraz Shift+Tab mogą być używane do poruszania się po menu
- wszystkie dźwięki w menu głównym mają tę samą głośność
- drobne poprawki dźwięków w menu
- poprawki w działaniu listy powtórek przy użyciu klawiatury
- możliwość zatrzymania widoku 3D wnętrza auta przy użyciu spacji; płynniejsze poruszanie się przy pomocy strzałek
- przycisk Options jest teraz położony bliżej przycisku Exit na pierwszym ekranie menu
- do ekranów "Connect Players", "Connect IPX" i "View Car Interior" zostały dodane przyciski Exit i Options
- rozwijalne listy samochodów pokazują klasę pojazdu zarówno gracza 1., jak i 2.
- możliwość użycia klawiszy strzałek do przewijania slajdów
- przycisk "More..." na liście płac (otwiera panoramiczne zdjęcie deweloperów).
- wyświetlanie większej ilości elementów w listach rozwijalnych
- poprawki położenia przycisków "Reset To Defaults", "Predefined Keys", "View Car Interior", "Load" i "IPX connection"
- ustawienie NoMovie w pliku konfiguracyjnym wyłącza też filmy demo
- filmy demo nie są wyświelane, gdy gra jest zminimalizowana
- gra nie będzie próbować wyświetlać dem, gdy zabraknie ich plików
- długość trasy wyświetlana jest w jednostkach wybranych przez gracza w menu HUD
- przycisk "Wide Screen" został przemianowany na "2:1 Field of View"
- naprawiono błąd, który powodował znikanie tekstu przy pierwszym naciśnięciu klawisza w menu wyboru imienia gracza oraz wpisywania adresu IP
- podpowiedź dotycząca użycia klawisza Escape w oknie "Connecting..."
- wsparcie dla 32-bitowej palety kolorów dla Voodoo 4 i 5
- sterowniki DX5 i DX6 wyświetlają grę w 16-bitowej palecie kolorów; poprawki sortowania na liście wyboru rozdzielczości
- poprawki w kodzie powodującym inicjalizację sterownika
- przeniesienie zmiennych dotyczących sterowników 3dfx do pliku thrash.ini
- nGlide używa teraz sterownika voodoo2a.dll, jego ustawienia można zmieniać w pliku thrash.ini
- dodatkowy sterownik Glide3x do użycia na prawdziwych kartach 3dfx
- ustawienie VideoDriver zostało zmienione na ThrashDriver
- aktualizacja plików glide3x.dll dla dgVoodoo 2 i nGlide
- zrzuty ekranu można robić klawiszem Print Screen, zamiast domyślną kombinacją Alt + P
- przytrzymanie Print Screen skutkuje robieniem jednego zrzutu na sekundę
- zmiana formatu zapisywania zrzutów z TGA na BMP
- lepsza jakość zrzutów wykonanych w 16-bitowej palecie barw
- mniejszy rozmiar zrzutów wykonanych w 32-bitowej palecie barw
- możliwość zapisywania zrzutów w formatach JPG i PNG
- zrzuty będą zapisywane w folderze screenshots zamiast na pulpicie
- gra zapamiętuje numer ostatniego wykonanego zrzutu ekranu
- dźwięk podczas wykonywania zrzutu
- funkcja zapisywania zrzutów ekranu została przeniesiona do oddzielnego wątku (zapobiega to zawieszaniu się gry)
- możliwość wykonywania zrzutów ekranu tytułowego
- robienie zrzutów ekranu nie przerywa odtwarzania intra
- szybsze wczytywanie gry na nowych systemach
- ustawienie LoadingSplashTime spowalnia wczytywanie się gry; wartość 0 powoduje całkowite wyłączenie ekranu tytułowego
- ustawienie View Angle pozwala na wybór jednej z trzech opcji: Narrow, Normal (poprzednio Wide), Wide.
- możliwość włączenia lusterka wstecznego podczas powtórek klawiszem F7
- automatyczne tworzenie pustych katalogów przy zapisywaniu gry
- katalog roboczy gry jest automatycznie ustawiany na ten, w którym znajduje się plik wykonywalny
- usunięto opcję RemoteOnly z pliku konfiguracyjnego
- ustawienie KeyboardHook zostało zastąpione PreventMinimize; działa też na Windows NT
- ulepszony kod ukrywający systemowy kursor
- patch jest kompatybilny z rzadką, przedpremierową wersją gry
- nazwy przeciwników zostały przesunięte na górną część ekranu
- po instalacji patcha na czystą wersję gry ustawienia HUD zostaną zresetowane
- powiększenie mapy policjanta jest takie samo jak uciekiniera
- gdy gra będzie uruchamiana na procesorze gorszym niż i586, zostanie wyświetlone ostrzeżenie; podobnie dla starszych systemów operacyjnych

1.3.1

- przeniesienie ustawienia DirectDrawLagFix z nfs3.ini do plików thrash.ini odpowiednich sterowników (DirectX 5/6/7)
- optymalizacja plików voodoo2.dll i nglide.dll
- wsparcie dla Windows 98/Me
- jeśli wybrana jest najwyższa możliwa rozdzielczość, to przy podłączeniu nowego ekranu (np. telewizora do laptopa) wybrana zostanie nowa najwyższa rozdzielczość

1.3.0

- całkowite wyeliminowanie błędów w obsłudze procesorów wielordzeniowych - nie ma konieczności używania ustawienia SingleProcAffinity
- wyeliminowanie wyłączania się gry na ekranie ładowania
- wyeliminowanie błędów w grze sieciowej
- niewielkie poprawki HUD
- przeniesienie ustawienia Wide Screen z menu Graphics do Advanced Graphics
- opcje w menu Controller oraz Connect są teraz położone pionowo
- uaktualnienie nGlide do wersji 1.04.3 - możliwosć minimalizowania gry do paska






 




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Premiera
Sklep NFS
Sponsorzy
Partnerzy
Ankieta
Oferta
Czas generowania: 0.5576 sek., 0.4096 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 35. Użycie pamięci: 1,140KB