Informacja Zgodnie z kodeksem karnym posiadanie jakichkolwiek programów (w tym gier) zdobytych sposobami nie zgodnymi z obowiązującym prawem jest karane grzywną lub nawet pozbawieniem wolności Serwis NFS Polska popiera ustawę antypiracką i zastrzega sobie możliwość usunięcia konta użytkowników łamiących owo postanowienie. Szerzenie piractwa lub nawet zaczynanie tematów o nim na portalu jest zabronione.  | Tydzień ProStreet. Dzień #4. Grafika i Muzyka
W poprzednich trzech odsłonach mieliśmy już sposobność poznać ogólny zarys gry, jak i fabułę wraz z gameplayem gry. Tym razem odejdziemy nieco od technikaliów wpływających na grywalność i zajmiemy się całą otoczką, czyli tym czym możemy nacieszyć ucho i oko (choć rozpisywać się tu nie ma zbytnio nad czym, gdyż to trzeba zobaczyć na własne oczy by się do gry przekonać). Jak cię widzą, tak cię piszą.
Od zawsze jednym z atutów serii NFS była grafika wyróżniająca się pośród konkurencji. Nie inaczej jest tym razem. Każdy z bolidów, którymi przyjdzie nam się zmagać jest dopracowany z niesamowitą szczegółowością. Przy odpowiednim ustawieniu detali mamy wrażenie, jakbyśmy oglądali nie grę dziejącą się w czasie rzeczywistym, a oglądali nagranie filmowe, czy relację na żywo. Dodatkowy wpływ ma na to dym wydobywający się spod kół, czy kurz gdy wjedziemy na piaszczyste pobocze, które potęgują wrażenie realizmu. Smaczku dodają do tego ponownie przywrócone zniszczenia (i nie mowa tu o małych zadrapaniach na karoserii, czasem po prostu po pewnym czasie tam już nie ma co drapać), które potrafią nader często utrudnić życie. Na szczęście twórcy gry zrezygnowali tym razem z rozmywającego się obrazu przy większych prędkościach, dzięki czemu cały czas mamy wyraźny obraz na to co się dzieje dookoła nas. Niestety nie uniknięto także paru niedociągnięć. Tekstury krajobrazu miejscami wyglądają dosyć płasko i są niedopracowane, a publiczność przywodzi na myśl tą z serii FIFA 200x (na szczęście są to tylko wyjątki nie rzucające się mocno w oczy). Co do samych wymagań gry, to są one dosyć porównywalne z tymi z Carbona – choć by nacieszyć oczy płynną i dopracowaną grafiką, niestety trzeba mieć już dosyć porządny komputer. W tym miejscu należy wspomnieć jedną z większych wad gry – na niektórych procesorach AMD gra po prostu nie chce działać lub zdarzają się jej przekłamania obrazu (do dziwacznych zachowań samochodu włącznie). Miejmy nadzieję, że to niedociągnięcie zostanie naprawione w łatce do gry, która ukazać się ma już niedługo.
Bo czasem najpiękniejszą muzyką jest… cisza.
Co do samego udźwiękowienia gry – od zawsze była to kwestia sporna u graczy. Dla wielu wystarczyły dźwięki silnika, dla innych natomiast gra musiała mieć dopracowaną ścieżkę dźwiękową. Pro Street zadowala pod tym względem oba fronty. Dla melomana przygotowano ponad 30 utworów doskonale wpasowujących się w klimat gry i umilających całą rozgrywkę, natomiast dla maniaków zawsze pozostaje opcja wyłączenia muzyki. Wówczas także jest naprawdę czego posłuchać.
| | Ryk silników jest odwzorowany z niesamowitą dokładnością, jednak na szczęście uniknięto tu przekoloryzowania barwy, jaka występowała w carbonie, gdy samochód wchodził na wyższe obroty. Kolorytu do wszystkiego nadają oczywiście odgłosy tłuczących się szyb, czy choćby wgniatanych od uderzenia części samochodu. Od razu widać, że Panowie z EA kładli ogromny nacisk na realizm nie tylko przy fizyce gry ale i całej jej otoczce.
| Podsumowując – jak już w poprzednich recenzjach trafnie zauważono, gra ponownie wyznacza nowy kierunek wirtualnej rozgrywki. Położono tu niezwykły nacisk na realizm – zarówno od strony grywalności jak i całego ‘opakowania’. Jeżeli posiadasz komputer, który będzie potrafił udźwignąć grę – jest to dla Ciebie pozycja, obok której nie sposób przejść bezinteresownie. Już jutro kolejna część recenzji. Tym razem ukazane zostanie to, na czym opiera się w głównej mierze najnowsza odsłona – tryb online – a w roli recenzenta nasz redaktor esportowy, Matador. Tymczasem moje zadanie dobiegło końca. Życzę wszystkim miłej gry i zapewne do zobaczenia na turniejach online. Red. Naczelny NFSPlanet – Robert ‘(TriPax)’ Piskorz. •Uwagi – gra pracowała w rozdzielczości 1440x900px w związku z czym screeny musiały zostać pomniejszone. Screeny pochodzą z wersji na PC i pobrane zostały ze sprzętu: Core2Duo E6750, GF EN8800GTS, 2GB RAM Autor: (TriPax) |
|
Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015 Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora. Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora. Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS. Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech A part of T-Projects.NET Group | Premiera Premiera NFS Payback 10/10/2017 Sklep NFS  Preordery ruszyły!
Ankieta
Jak oceniasz NFS 2015?
1 - Gorzej być nie mogło
2
3
4
5 - REWELACJA!
Ta ankieta jest przeznaczona tylko dla zarejestrowanych uyżytkowników
Głosy: 24 Komentarze: 0
Poprzednie ankiety
 |