Informacja Zgodnie z kodeksem karnym posiadanie jakichkolwiek programów (w tym gier) zdobytych sposobami nie zgodnymi z obowiązującym prawem jest karane grzywną lub nawet pozbawieniem wolności Serwis NFS Polska popiera ustawę antypiracką i zastrzega sobie możliwość usunięcia konta użytkowników łamiących owo postanowienie. Szerzenie piractwa lub nawet zaczynanie tematów o nim na portalu jest zabronione. | NFS: Hot Pursuit 2 - opis wersji
SAMOCHODY | PS2 | PC/Xbox/GC | Sześć samochów w wersji policyjnej. | Jedenaście radiowozów. | Można używać radiowozów jako samochodów wyścigowych. | Radiowozów można używać tylko do ścigania uciekinierów. | W grze występuje Ferrari 360 Modena. | Zamiast Modeny, można ścigać się edycją NFS Ferrari 360 Spider. | Nieco inny podział samochodów na klasy. |
TRASY | PS2 | PC/Xbox/GC | Dodatkowe trzy trasy pustynne - Desert Heat, Rocky Canyons i Outback. | Brak tras pustynnych. | Dostępne dwa warianty pogodowe dla każdej z tras (w zależności od trasy: słonecznie/pochmurno, dzień/świt bądź dzień/zmierzch) | Brak wariantów pogodowych, dostępne są za to lustrzane odbicia tras. | Inne tekstury i więcej elementów otoczenia w wersji PS2.
| Inne nazwy niektórych tras. | Rekordy okrążeń zapisywane są osobno dla każdej z klas samochodów. | Gra przechowuje jeden czas przejazdu dla każdej trasy, niezależnie od klasy użytego samochodu. |
POŚCIGI | PS2 | PC/Xbox/GC | Radiowozy da się zniszczyć, spychając je na obiekty położone przy trasie bądź ruch uliczny; przy najechaniu na kolczatkę opony wozów policyjnych zostają przebite. | Radiowozy ulegają uszkodzeniom wizualnym, ale nie da się ich całkowicie wyeliminować. | Policja wyposażona jest w nitro. | Brak nitra. | Blokady drogowe są zaznaczone na mapie trasy. | Brak blokad na mapie. | Pościgi trwają zdecydowanie dłużej niż w wersji PC; policja rezygnuje z podążania za graczem po dość długim czasie. | Pościgi trwają krótko, stróże prawa łatwo się zniechęcają. | Policja ściga i łapie także pojazdy sterowane przez konsolę. | Policja ściga wszystkich, ale łapie tylko gracza. | Gracz może dostać dwa mandaty, trafia do więzienia przy trzecim ujęciu. | Gracz idzie do więzienia już przy pierwszym schwytaniu go przez policję. | Gracz ma do dyspozycji radar, pokazujący przybliżoną odległość do radiowozu (działa on na takiej samej zasadzie, jak radar w TNFS). | Brak radaru. | Będąc policjantem, gracz musi zatrzymać uciekiniera, aby go złapać. | Gracz może zatrzymać uciekiniera na dwa sposoby: albo unieruchamiając jego pojazd, albo uderzając w niego odpowiednią ilość razy. | Podczas pościgu, reset auta powoduje natychmiastowe złapanie przez policję. | W bliskiej obecności radiowozu reset auta jest zablokowany; gdy policja jest daleko, reset działa normalnie. | W trybie You're The Cop gracz musi złapać wszystkich uciekinierów, zanim ci dotrą do mety. Wszyscy są obecni na trasie od początku wyścigu. | W trybie Be The Cop gracz ma określony limit czasu, podczas którego musi złapać tylu uciekinierów, ile zdoła. Pojawiają się oni na trasie jeden po drugim, do momentu, w którym skończy się czas. |
POZOSTAŁE | PS2 | PC/Xbox/GC | Inny układ HUD oraz głównego menu. | Opcja gry na podzielonym ekranie (Split Screen). | Opcja gry w sieci lokalnej (LAN) oraz w internecie. | Brak autobusów i ciężarówek w ruchu ulicznym. | Po drogach poruszają się samochody osobowe, vany, ciężarówki oraz autobusy. | Gracz odblokowuje nowe samochody i trasy wygrywając określone wyzwania w trybach Hot Pursuit i World Challenge; edycje NFS samochodów zostają zwykle odblokowane po osiągnięciu określonego poziomu punktów. | Gracz kupuje nowe samochody i trasy za punkty zebrane podczas wyścigów. | Dwa różne modele jazdy: "Classic" oraz "Extreme". | Brak możliwości wyboru modelu jazdy. | Przy rozgrywaniu wyzwań składających się z kilku wyścigów, gracz prowadzi ten sam samochód przez cały czas. | Gracz ma możliwość zmiany samochodu pomiędzy wyścigami. | Całkowicie inny układ "drzewek" oraz inne wyzwania w trybach Hot Pursuit oraz Championship. | W trybie Championship, w niektórych wyzwaniach występuje ruch uliczny. | Brak ruchu ulicznego w trybie Championship. | Powtórki można oglądać z różnych kamer. | Powtórki wyświetlane są tylko z perspektywy gracza. | Gracz jest informowany m. in. o pobiciu rekordu okrążenia oraz o osiągnięciu najwyższej prędkości. | Mniej informacji udzielanych przez komputer podczas wyścigu. | Możliwość wyboru płci gracza. | Wyłącznie męska postać kierowcy. | Inny system zbierania punktów. |
Autor: Manticore |
|
Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015 Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora. Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora. Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS. Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech A part of T-Projects.NET Group | Premiera Premiera NFS Payback 10/10/2017 Sklep NFS Preordery ruszyły!
Ankieta
Jak oceniasz NFS 2015?
1 - Gorzej być nie mogło
2
3
4
5 - REWELACJA!
Ta ankieta jest przeznaczona tylko dla zarejestrowanych uyżytkowników
Głosy: 24 Komentarze: 0
Poprzednie ankiety
|