Informacja Zgodnie z kodeksem karnym posiadanie jakichkolwiek programów (w tym gier) zdobytych sposobami nie zgodnymi z obowiązującym prawem jest karane grzywną lub nawet pozbawieniem wolności Serwis NFS Polska popiera ustawę antypiracką i zastrzega sobie możliwość usunięcia konta użytkowników łamiących owo postanowienie. Szerzenie piractwa lub nawet zaczynanie tematów o nim na portalu jest zabronione. | Ostatnio na forum NFSPlanet Polska Pojawił się nowy artykuł z serii Pod maską. Opisuje on zmiany, jakie zostały wprowadzone do gry w niedawnej aktualizacji - wszystkie koncentrują się na poprawie balansu gry i przyspieszeniu progresji.
Zmiany – już wprowadzone
- Skrócony czas oczekiwania na pojawienie się nowych części w warsztatach – z 30 do 10 minut.
- Zwiększona ilość reputacji przyznawanej za udział w zawodach.
- Zwiększona ilość środków przyznawanych za udział w zawodach.
- Skrzynie - przynęty zapewniają teraz więcej reputacji.
- Skrzynie - przynęty zapewniają teraz więcej środków.
- Rywalizacja z krążącym kierowcą daje więcej reputacji.
- Rywalizacja z krążącym kierowcą daje więcej środków.
- Zwiększona częstotliwość przyznawania części w rankingowych zawodach Speedlist.
- Zawieszenie pneumatyczne pojawia się teraz częściej.
- Nieznacznie zwiększona ilość reputacji i środków przyznawanych za ukończenie zawodów na innym miejscu niż pierwsze.
Zmiany – w nadchodzącej aktualizacji
- W warsztatach znajdują się teraz części lepszej jakości.
- Lepsza jakość kart losowanych w warsztatach.
- Wyższy poziom części przyznawanych za zwycięstwa w zawodach.
- Liczne poprawki zwiększające stabilność.
- Poprawiona wydajność gry.
Źródło: EA.com
|
Reddit to całkiem niezłe źródło informacji. Dlaczego? Otóż udziela się na nim community manager studia Ghost Games, Ben Walke (jego ksywa to F8RGE). W ciągu ostatnich kilku dni podzielił się on z użytkownikami serwisu paroma informacjami nt. tego, nad czym studio obecnie pracuje:
- do gry zostaną dodane samochody, których nie udało się ukończyć na premierę, a mimo to figurują one na oficjalnej liście samochodów, m. in. Mazda RX-7
- trwają prace nad poprawą wydajności gry na PC (gra potrafi haczyć nawet na zestawie z i7-8700k, GeForce 1080 i 16 GB RAM - znam ten problem z "autopsji")
- poprawki multiplayera - gracze będą rywalizować przeciwko pojazdom o podobnym poziomie, w speedlistach rankingowych będzie uczestniczyło 4 graczy zamiast 6
- poprawiony będzie system progresji, w tym ulepszania pojazdów
Jak widać, studio pracuje nad poprawieniem wielu aspektów gry. Miejmy nadzieję, że na konkretne informacje nie będziemy musieli długo czekać.
Źródło: Mazda RX-7 | Wydajność na PC | Multiplayer 1 | Multiplayer 2 + progresja
|
Właśnie opublikowano pierwszą łatkę do gry NFS Payback. Zawiera ona bardzo długą listę zmian - poprawiono m.in. SI, zawieszanie się gry oraz wygląd niektórych modeli samochodów. Pełną listę usprawnień znajdziecie, klikając w link poniżej.
Źródło: EA.com.pl
|
W sieci ukazał się zwiastun na premierę Need for Speed Payback. Możecie obejrzeć go poniżej.
Również dzisiaj abonenci usług Origin Access lub EA Access mogą zagrać w wersję testową gry. Pozwala ona na zabawę przez 10 godzin - powinno to wystarczyć do podjęcia decyzji co do zakupu gry.
|
W sieci pojawiła się pełna lista samochodów, którymi będziemy mogli się ścigać na premierę Need for Speed Payback. O braku Toyoty wiedzieliśmy już wcześniej... teraz jednak do tamtej smutnej wiadomości musimy dołączyć kolejną. W grze zabraknie Ferrari. Jest to o tyle zaskakujące, że marka ta powróciła do serii wraz z Rivals, i znalazło się dla niej miejsce również w NFS2015 i mobilnym No Limits. Wydawało się, że powróciła do nas na dobre...
Listę możecie przeczytać, klikając w link w źródle. Stosowny artykuł niedługo pojawi się też na naszej stronie.
Źródło: EA.com
|
W ostatnich dniach na światło dzienne wypłynęły trzy nowe informacje, związane z Need for Speed Payback. Oto one:
1. W grze pojawi się możliwość całkowitego wyłączenia kamer kolizji. Dotychczas wiedzieliśmy, że pojawią się one "tylko" podczas pościgów z policją oraz mafią. Jednak spora część graczy nie chciała ich widzieć nawet wtedy, i po fali negatywnych komentarzy deweloper zdecydował się umieścić w grze opcję, która wyłączy je całkowicie. Niejako przy okazji dowiedzieliśmy się, że otrzymamy regulowany poziom trudności - coś, czego w serii nie było od bardzo, bardzo dawna.
2. Mała rzecz, a cieszy - w naszych samochodach będzie można zainstalować zawieszenie pneumatyczne. Aktywuje się ono automatycznie w momencie zatrzymania auta i wyłączenia silnika i spowoduje zmniejszenie prześwitu. Animowany GIF pokazujący, jak to działa, znajdziecie w pierwszym źródle (na dole newsa).
3. Na koniec niespodzianka - w grze pojawią się mikrotransakcje. Będą one umożliwiać szybsze zdobywanie części premium, które w normalnych warunkach będzie można zdobyć albo płacąc walutą w grze, albo zdobywając je losowo wygrywając wyścigi. Nie będziemy tutaj szczegółowo opisywać, jak takie praktyki zwykle wpływają na balans gry; zainteresowanym mogę polecić świeżą sprawę gry Middle Earth: Shadow of War, gdzie również ta zaraza się pojawi. W sieci pojawiło się sporo artykułów oraz filmów na ten temat. Pełny opis tego, jak mikrotransakcje będą wyglądać w NFS Payback znajdziecie klikając w drugie źródło.
Źródło: EA.com | Finder.com.au
|
Jak wiadomo, w Need for Speed Payback pojawi się policja - i to znacznie ulepszona względem tego, co widzieliśmy w NFS2015. Myślicie pewnie, że względem poprzedników, gliniarze pojawią się w jeździe swobodnej oraz w wyścigach, i zaczną nas ścigać, gdy zobaczą, że łamiemy prawo? No cóż... czeka na Was spore rozczarowanie.
Oto, jaki wpis na Reddicie umieścił pracownik studia - Ben Walke:
Cops will not roam the streets, if you want a cop experience you have the ability to trigger a bait crate.
Czyli, wzorem takiego The Crew: Calling All Units, aby aktywować pościg, musimy... wjechać w skrzynię. Będzie to jedyny sposób na wywołanie pościgu (nie licząc niektórych misji fabularnych).
Najwyraźniej Ghost Games bierze przykład z prezydenta Donalda Trumpa. Dlaczego? Już wyjaśniam - człowiek ten wprowadził w USA zasadę, że na każdą nową ustawę mają przypadać dwie uchylone. Idąc tym tropem, "Duchy" na każdy element poprawiony względem poprzedniej gry, postanowili zepsuć dwa kolejne.
Źródło: Reddit
|
Do sieci trafił nowy zwiastun NFS Payback. Koncentruje się on na Fortune Valley - czyli świecie, w którym będziemy się ścigać. Można na nim podziwiać pustynię, góry, a także rozległe miasto. Twórcy chwalą się, że będzie to największy świat, jaki kiedykolwiek pojawił się w serii.
AKTUALIZACJA: Na oficjalnej stronie serii opublikowano pełną mapę świata gry. Możecie ją obejrzeć, klikając w miniaturę poniżej.
|
Dziś na stronie Electronic Arts pojawiła się lista osiągnięć/trofeów do zdobycia w grze Need for Speed Payback. Dotyczy ona wszystkich trzech platform, na jakie zmierza gra. Nie jest to lista pełna - brakuje na niej 20 osiągnięć; ich nazwy nie zostały ujawnione, żeby "nie zepsuć graczom niespodzianki".
Właściwie jedyną rzeczą wartą uwagi jest to, że jedno z osiągnięć dostajemy za zniszczenie wszystkich billboardów w grze - jest to jednocześnie potwierdzenie, że ten element gry (znany z NFS Most Wanted 2012 i Burnout Paradise) powróci w NFS Payback.
Źródło: EA.com
|
Znane są wymagania sprzętowe Need for Speed Payback. Prezentują się one następująco: Minimalne wymagania w przypadku rozdzielczości 720p30 przy niskich ustawieniach
- SYSTEM: 64-bitowy Windows 7 lub nowszy
- PROCESOR: Intel i3 6300, 3,8 GHz lub AMD FX 8150, 3,6 GHz z 4 rdzeniami
- RAM: 6 GB
- NAPĘD: DVD-ROM wymagany tylko do instalacji gry
- MIEJSCE NA TWARDYM DYSKU: 30 GB
- KARTA GRAFICZNA: NVIDIA GeForce® GTX 750 Ti, AMD Radeon™ HD 7850 lub inny procesor graficzny kompatybilny z DX11 i posiadający 2 GB pamięci
- DirectX: karta graficzna zgodna z DirectX 11 lub równorzędna
- STEROWANIE: kontroler z dwoma drążkami analogowym
- POŁĄCZENIE INTERNETOWE: łącze internetowe o przepustowości co najmniej 192 Kb/s
Zalecane wymagania w przypadku rozdzielczości 1080p60 przy wysokich ustawieniach
- SYSTEM: 64-bitowy Windows 10 lub nowszy
- PROCESOR: Intel i5 4690K, 3,5GHz lub AMD FX 8350, 4,0GHz z 4 rdzeniami
- RAM: 8GB
- NAPĘD: DVD-ROM wymagany tylko do instalacji gry
- MIEJSCE NA TWARDYM DYSKU: 30 GB
- KARTA GRAFICZNA: AMD Radeon™ RX 480 4 GB, NVIDIA GeForce® GTX 1060 6 GB lub inny procesor graficzny kompatybilny z DX11 i posiadający 4 GB pamięci
- DirectX: karta graficzna zgodna z DirectX 11 lub równorzędna
- STEROWANIE: kontroler z dwoma drążkami analogowym
- POŁĄCZENIE INTERNETOWE: łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 Kb/s
Tych, których niepokoi informacja o wymaganej przepustowości łącza internetowego, uspokajamy - prawdopodobnie chodzi tu tylko o grę multiplayer. Już jakiś czas temu zostało oficjalnie potwierdzone, ze NFS Payback będzie w pełni grywalny offline.
Oprócz tego, uraczeni zostaliśmy nowym screenem - w roli głównej Pagani Huayra BC w miejskiej scenerii:
Źródło: EA.com
|
Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015 Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora. Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora. Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS. Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech A part of T-Projects.NET Group | Premiera Premiera NFS Payback 10/10/2017 Sklep NFS Preordery ruszyły!
Ankieta
Jak oceniasz NFS 2015?
1 - Gorzej być nie mogło
2
3
4
5 - REWELACJA!
Ta ankieta jest przeznaczona tylko dla zarejestrowanych uyżytkowników
Głosy: 24 Komentarze: 0
Poprzednie ankiety
|