Informacja
Ostatnio na forum NFSPlanet Polska
Pod maską  Napisał Manticore
23 listopada 2017, 01:03
Pojawił się nowy artykuł z serii Pod maską. Opisuje on zmiany, jakie zostały wprowadzone do gry w niedawnej aktualizacji - wszystkie koncentrują się na poprawie balansu gry i przyspieszeniu progresji.

Zmiany – już wprowadzone

  • Skrócony czas oczekiwania na pojawienie się nowych części w warsztatach – z 30 do 10 minut.
  • Zwiększona ilość reputacji przyznawanej za udział w zawodach.
  • Zwiększona ilość środków przyznawanych za udział w zawodach.
  • Skrzynie - przynęty zapewniają teraz więcej reputacji.
  • Skrzynie - przynęty zapewniają teraz więcej środków.
  • Rywalizacja z krążącym kierowcą daje więcej reputacji.
  • Rywalizacja z krążącym kierowcą daje więcej środków.
  • Zwiększona częstotliwość przyznawania części w rankingowych zawodach Speedlist.
  • Zawieszenie pneumatyczne pojawia się teraz częściej.
  • Nieznacznie zwiększona ilość reputacji i środków przyznawanych za ukończenie zawodów na innym miejscu niż pierwsze.


Zmiany – w nadchodzącej aktualizacji

  • W warsztatach znajdują się teraz części lepszej jakości.
  • Lepsza jakość kart losowanych w warsztatach.
  • Wyższy poziom części przyznawanych za zwycięstwa w zawodach.
  • Liczne poprawki zwiększające stabilność.
  • Poprawiona wydajność gry.


Źródło: EA.com




 
Wieści z Reddita  Napisał Manticore
13 listopada 2017, 19:42
Reddit to całkiem niezłe źródło informacji. Dlaczego? Otóż udziela się na nim community manager studia Ghost Games, Ben Walke (jego ksywa to F8RGE). W ciągu ostatnich kilku dni podzielił się on z użytkownikami serwisu paroma informacjami nt. tego, nad czym studio obecnie pracuje:

  • do gry zostaną dodane samochody, których nie udało się ukończyć na premierę, a mimo to figurują one na oficjalnej liście samochodów, m. in. Mazda RX-7
  • trwają prace nad poprawą wydajności gry na PC (gra potrafi haczyć nawet na zestawie z i7-8700k, GeForce 1080 i 16 GB RAM - znam ten problem z "autopsji")
  • poprawki multiplayera - gracze będą rywalizować przeciwko pojazdom o podobnym poziomie, w speedlistach rankingowych będzie uczestniczyło 4 graczy zamiast 6
  • poprawiony będzie system progresji, w tym ulepszania pojazdów


Jak widać, studio pracuje nad poprawieniem wielu aspektów gry. Miejmy nadzieję, że na konkretne informacje nie będziemy musieli długo czekać.

Źródło: Mazda RX-7 | Wydajność na PC | Multiplayer 1 | Multiplayer 2 + progresja






 
Pierwsza łatka do gry  Napisał Manticore
06 listopada 2017, 19:37
Właśnie opublikowano pierwszą łatkę do gry NFS Payback. Zawiera ona bardzo długą listę zmian - poprawiono m.in. SI, zawieszanie się gry oraz wygląd niektórych modeli samochodów. Pełną listę usprawnień znajdziecie, klikając w link poniżej.

Źródło: EA.com.pl




 
Zwiastun na premierę  Napisał Manticore
02 listopada 2017, 21:14
W sieci ukazał się zwiastun na premierę Need for Speed Payback. Możecie obejrzeć go poniżej.

Również dzisiaj abonenci usług Origin Access lub EA Access mogą zagrać w wersję testową gry. Pozwala ona na zabawę przez 10 godzin - powinno to wystarczyć do podjęcia decyzji co do zakupu gry.






 
Pełna lista samochodów. Brak Ferrari  Napisał Manticore
25 października 2017, 19:18
W sieci pojawiła się pełna lista samochodów, którymi będziemy mogli się ścigać na premierę Need for Speed Payback. O braku Toyoty wiedzieliśmy już wcześniej... teraz jednak do tamtej smutnej wiadomości musimy dołączyć kolejną. W grze zabraknie Ferrari. Jest to o tyle zaskakujące, że marka ta powróciła do serii wraz z Rivals, i znalazło się dla niej miejsce również w NFS2015 i mobilnym No Limits. Wydawało się, że powróciła do nas na dobre...

Listę możecie przeczytać, klikając w link w źródle. Stosowny artykuł niedługo pojawi się też na naszej stronie.

Źródło: EA.com




 
Kamery takedownów, zawieszenie pneumatyczne... i niespodzianka  Napisał Manticore
30 września 2017, 17:34
W ostatnich dniach na światło dzienne wypłynęły trzy nowe informacje, związane z Need for Speed Payback. Oto one:

1. W grze pojawi się możliwość całkowitego wyłączenia kamer kolizji. Dotychczas wiedzieliśmy, że pojawią się one "tylko" podczas pościgów z policją oraz mafią. Jednak spora część graczy nie chciała ich widzieć nawet wtedy, i po fali negatywnych komentarzy deweloper zdecydował się umieścić w grze opcję, która wyłączy je całkowicie. Niejako przy okazji dowiedzieliśmy się, że otrzymamy regulowany poziom trudności - coś, czego w serii nie było od bardzo, bardzo dawna.



2. Mała rzecz, a cieszy - w naszych samochodach będzie można zainstalować zawieszenie pneumatyczne. Aktywuje się ono automatycznie w momencie zatrzymania auta i wyłączenia silnika i spowoduje zmniejszenie prześwitu. Animowany GIF pokazujący, jak to działa, znajdziecie w pierwszym źródle (na dole newsa).



3. Na koniec niespodzianka - w grze pojawią się mikrotransakcje. Będą one umożliwiać szybsze zdobywanie części premium, które w normalnych warunkach będzie można zdobyć albo płacąc walutą w grze, albo zdobywając je losowo wygrywając wyścigi. Nie będziemy tutaj szczegółowo opisywać, jak takie praktyki zwykle wpływają na balans gry; zainteresowanym mogę polecić świeżą sprawę gry Middle Earth: Shadow of War, gdzie również ta zaraza się pojawi. W sieci pojawiło się sporo artykułów oraz filmów na ten temat. Pełny opis tego, jak mikrotransakcje będą wyglądać w NFS Payback znajdziecie klikając w drugie źródło.

Źródło: EA.com | Finder.com.au




 
Chcecie policji w jeździe swobodnej? Zapomnijcie.  Napisał Manticore
28 września 2017, 01:03
Jak wiadomo, w Need for Speed Payback pojawi się policja - i to znacznie ulepszona względem tego, co widzieliśmy w NFS2015. Myślicie pewnie, że względem poprzedników, gliniarze pojawią się w jeździe swobodnej oraz w wyścigach, i zaczną nas ścigać, gdy zobaczą, że łamiemy prawo? No cóż... czeka na Was spore rozczarowanie.

Oto, jaki wpis na Reddicie umieścił pracownik studia - Ben Walke:

Cops will not roam the streets, if you want a cop experience you have the ability to trigger a bait crate.


Czyli, wzorem takiego The Crew: Calling All Units, aby aktywować pościg, musimy... wjechać w skrzynię. Będzie to jedyny sposób na wywołanie pościgu (nie licząc niektórych misji fabularnych).

Najwyraźniej Ghost Games bierze przykład z prezydenta Donalda Trumpa. Dlaczego? Już wyjaśniam - człowiek ten wprowadził w USA zasadę, że na każdą nową ustawę mają przypadać dwie uchylone. Idąc tym tropem, "Duchy" na każdy element poprawiony względem poprzedniej gry, postanowili zepsuć dwa kolejne.

Źródło: Reddit




 
Witamy w Fortune Valley  Napisał Manticore
26 września 2017, 15:14
Do sieci trafił nowy zwiastun NFS Payback. Koncentruje się on na Fortune Valley - czyli świecie, w którym będziemy się ścigać. Można na nim podziwiać pustynię, góry, a także rozległe miasto. Twórcy chwalą się, że będzie to największy świat, jaki kiedykolwiek pojawił się w serii.



AKTUALIZACJA:
Na oficjalnej stronie serii opublikowano pełną mapę świata gry. Możecie ją obejrzeć, klikając w miniaturę poniżej.






 
Znamy częściową listę osiągnięć  Napisał Manticore
22 września 2017, 22:53
Dziś na stronie Electronic Arts pojawiła się lista osiągnięć/trofeów do zdobycia w grze Need for Speed Payback. Dotyczy ona wszystkich trzech platform, na jakie zmierza gra. Nie jest to lista pełna - brakuje na niej 20 osiągnięć; ich nazwy nie zostały ujawnione, żeby "nie zepsuć graczom niespodzianki".

Właściwie jedyną rzeczą wartą uwagi jest to, że jedno z osiągnięć dostajemy za zniszczenie wszystkich billboardów w grze - jest to jednocześnie potwierdzenie, że ten element gry (znany z NFS Most Wanted 2012 i Burnout Paradise) powróci w NFS Payback.

Źródło: EA.com




 
Wymagania sprzętowe  Napisał Manticore
20 września 2017, 22:39
Znane są wymagania sprzętowe Need for Speed Payback. Prezentują się one następująco:
Minimalne wymagania w przypadku rozdzielczości 720p30 przy niskich ustawieniach

  • SYSTEM: 64-bitowy Windows 7 lub nowszy
  • PROCESOR: Intel i3 6300, 3,8 GHz lub AMD FX 8150, 3,6 GHz z 4 rdzeniami
  • RAM: 6 GB
  • NAPĘD: DVD-ROM wymagany tylko do instalacji gry
  • MIEJSCE NA TWARDYM DYSKU: 30 GB
  • KARTA GRAFICZNA: NVIDIA GeForce® GTX 750 Ti, AMD Radeon™ HD 7850 lub inny procesor graficzny kompatybilny z DX11 i posiadający 2 GB pamięci
  • DirectX: karta graficzna zgodna z DirectX 11 lub równorzędna
  • STEROWANIE: kontroler z dwoma drążkami analogowym
  • POŁĄCZENIE INTERNETOWE: łącze internetowe o przepustowości co najmniej 192 Kb/s


Zalecane wymagania w przypadku rozdzielczości 1080p60 przy wysokich ustawieniach

  • SYSTEM: 64-bitowy Windows 10 lub nowszy
  • PROCESOR: Intel i5 4690K, 3,5GHz lub AMD FX 8350, 4,0GHz z 4 rdzeniami
  • RAM: 8GB
  • NAPĘD: DVD-ROM wymagany tylko do instalacji gry
  • MIEJSCE NA TWARDYM DYSKU: 30 GB
  • KARTA GRAFICZNA: AMD Radeon™ RX 480 4 GB, NVIDIA GeForce® GTX 1060 6 GB lub inny procesor graficzny kompatybilny z DX11 i posiadający 4 GB pamięci
  • DirectX: karta graficzna zgodna z DirectX 11 lub równorzędna
  • STEROWANIE: kontroler z dwoma drążkami analogowym
  • POŁĄCZENIE INTERNETOWE: łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 Kb/s


Tych, których niepokoi informacja o wymaganej przepustowości łącza internetowego, uspokajamy - prawdopodobnie chodzi tu tylko o grę multiplayer. Już jakiś czas temu zostało oficjalnie potwierdzone, ze NFS Payback będzie w pełni grywalny offline.

Oprócz tego, uraczeni zostaliśmy nowym screenem - w roli głównej Pagani Huayra BC w miejskiej scenerii:



Źródło: EA.com




 
Idź do strony  1 [2] 3 ... 172 173 174




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Premiera
Sklep NFS
Sponsorzy
Ankieta
Oferta
Czas generowania: 0.1382 sek., 0.0852 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 52. Użycie pamięci: 1,260KB