Informacja
Port OpenGL w wersji 1.1.0. Obsługa OS X!  Napisał Manticore
24 sierpnia 2016, 12:45
Niedawno światło dzienne ujrzała nowa wersja portu OpenGL gry Need for Speed 2 Special Edition. Dla przypomnienia - jest to zmodyfikowana wersja gry, która bez problemu uruchamia się na nowoczesnych komputerach, działających pod kontrolą nowych wersji Windows oraz Linuksa. Wraz z wersją 1.1.0, do listy obsługiwanych systemów dołączył kolejny - OS X, znany z komputerów firmy Apple.

Proces instalacji na Windowsie i Linuksie nie uległ zmianie - nadal musimy przekopiować foldery fedata i gamedata z płyty z grą do katalogu z rozpakowanym portem.

Natomiast instalacja na OS X jest dużo prostsza. Port udostępniony został jako plik DMG, tak więc instalujemy go jak każdy inny program na tym systemie. Po instalacji wystarczy włożyć do napędu płytę z grą (lub zamontować jej obraz w formacie ISO), a port sam przekopiuje na dysk twardy niezbędne pliki.

Wersję OpenGL gry możecie pobrać stąd. Niedługo na naszej stronie pojawi się aktualizacja artykułu opisującego uruchomienie gry na nowych komputerach, z wykorzystaniem portu.




 

Do wystawianie komentarzy na tej stronie wymagane jest zalogowania się - zaloguj się lub kliknij tutaj , aby się zarejestrować.




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Premiera
Sklep NFS
Sponsorzy
Ankieta
Oferta
Czas generowania: 0.0628 sek., 0.0148 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 33. Użycie pamięci: 1,106KB