Informacja Zgodnie z kodeksem karnym posiadanie jakichkolwiek programów (w tym gier) zdobytych sposobami nie zgodnymi z obowiązującym prawem jest karane grzywną lub nawet pozbawieniem wolności Serwis NFS Polska popiera ustawę antypiracką i zastrzega sobie możliwość usunięcia konta użytkowników łamiących owo postanowienie. Szerzenie piractwa lub nawet zaczynanie tematów o nim na portalu jest zabronione. | Pamiętacie jeszcze łatkę Need for Speed III Modern Patch, wprowadzającą m. in. obsługę nowych systemów operacyjnych oraz rozdzielczości panoramiczncyh? Ostatni raz informowaliśmy o niej w czerwcu. Przyznaję, było to spore zaniedbanie z mojej strony; przez te parę miesięcy autor - VEG - sukcesywnie ulepszał swoje dzieło. Najnowsza wersja stabilna ma numer 1.4.0 i w stosunku do 1.2.0 wprowadza naprawdę imponującą ilość zmian. Możecie o nich przeczytać w rozwinięciu newsa. Łatkę możecie pobrać stąd: http://veg.by/files/nfs3/nfs3_modern_patch.7z.
Warto też wspomnieć, że w przygotowaniu jest też wersja 1.5.0 (link do wersji beta: http://veg.by/files/nfs3/nfs3_modern_patch_beta.7z); jak twierdzi autor, będzie to też prawdopodobnie ostatnia wersja łatki. Powód jest prosty - wszystko, co było do poprawy, zostało już poprawione. Od teraz VEG będzie poświęcać swoją uwagę analogicznej łatce do Need for Speed Road Challenge.
A przy okazji - poprawiliśmy też artykuł opisujący instalację NFS3 na nowych komputerach. Nowa metoda instalacji jest dużo prostsza - poprzednia była nadmiernie rozbudowana.
Źródło: Forum Old-games.ru
1.5.0 beta
- ulepszenia lusterka wstecznego: wyświetlanie obracających się kół, chmur, piorunów, świateł innych samochodów, świateł policyjnego koguta, bardziej szczegółowy widok trasy, poprawa proporcji obiektów, poprawa pozycji wyświetlanego obrazu, możliwość ustawienia poziomu detali widocznych w lusterku - poprawa błędu graficznego, pokazującego się na skraju ekranu gry gramy z ustawionym szerokim polem widzenia - możliwość włączenia lub wyłączenia mgły z poziomu opcji graficznych - możliwość ustawienia poziomu głośności dźwięków w menu głównym - wyeliminowanie błędu "Render_GetTm() raM out of raN" dla aut zbudowanych z dużej ilości poligonów - wsparcie dla tekstur w rozdzielczości 512×512, 1024×1024 i 2048×2048 w sterowniku voodoo2a.dll - wygładzenie krawędzi punktów na minimapie oznaczających gracza i policję - wskaźnik biegu będzie teraz wyrównywany do prawej strony i będzie wyświetlany przy pomocy mniejszej czcionki, jeśli zabraknie na niego miejsca - możliwość wprowadzania cyfr z klawiatury numerycznej - przecinki są traktowane jak kropki przy wprowadzaniu adresu IP - poprawa podglądu HUD w menu opcji - wskaźniki głośności i Alpha wyświetlają wartości w procentach - wykorzystanie pliku LOGO2.QFS (jeśli istnieje) do wyświetlania animacji w menu - poprawki wyświetlania logo producentów samochodów - poprawki wyświetlania list rozwijalnych "Location" i "Opponents". - Pola "Car Showcase" oraz "Compare All Cars" są wyświetlane przy pomocy tej samej czcionki, co przycisk "Race Results" - dodanie sterownika DirectX 7, bazującego na pliku dx7z.dll z Motor City Online - opcja graficzna "dithering" jest domyślnie wyłączona - ukrycie rozdzielczości poniżej 640×480 - ekrany wczytywania podczas gry sieciowej powinny być teraz zsynchronizowane między graczami - nowa opcja w pliku konfiguracyjnym - IntroSplashTime, pozwalająca ustawić czas splash screena - poprawki wyświetlania tylnych świateł samochodu w menu przy użyciu sterownika DirectX 6 - poprawka błędu uniemożliwiającego robienie zrzutów ekranu na systemie Windows XP - gra nie zmienia rozdzielczości na 640x480 przy wychodzeniu - zaktualizowane wersje nGlide i dgVoodoo
1.4.0
- do gry sieciowej domyślnie używany będzie port TCP (domyślny port 1030 jest często używany przez Windows) - możliwość wyboru portu w menu gry; gra poinformuje nas, gdy wybrany przez nas port jest już używany - możliwość dołączenia do gry hostowanej przez innego gracza nawet, gdy wybrany przez nas port jest już używany przez system - wyłączona możliwość wysyłania pustych wiadomości podczas czatu - klawisze Tab oraz Shift+Tab mogą być używane do poruszania się po menu - wszystkie dźwięki w menu głównym mają tę samą głośność - drobne poprawki dźwięków w menu - poprawki w działaniu listy powtórek przy użyciu klawiatury - możliwość zatrzymania widoku 3D wnętrza auta przy użyciu spacji; płynniejsze poruszanie się przy pomocy strzałek - przycisk Options jest teraz położony bliżej przycisku Exit na pierwszym ekranie menu - do ekranów "Connect Players", "Connect IPX" i "View Car Interior" zostały dodane przyciski Exit i Options - rozwijalne listy samochodów pokazują klasę pojazdu zarówno gracza 1., jak i 2. - możliwość użycia klawiszy strzałek do przewijania slajdów - przycisk "More..." na liście płac (otwiera panoramiczne zdjęcie deweloperów). - wyświetlanie większej ilości elementów w listach rozwijalnych - poprawki położenia przycisków "Reset To Defaults", "Predefined Keys", "View Car Interior", "Load" i "IPX connection" - ustawienie NoMovie w pliku konfiguracyjnym wyłącza też filmy demo - filmy demo nie są wyświelane, gdy gra jest zminimalizowana - gra nie będzie próbować wyświetlać dem, gdy zabraknie ich plików - długość trasy wyświetlana jest w jednostkach wybranych przez gracza w menu HUD - przycisk "Wide Screen" został przemianowany na "2:1 Field of View" - naprawiono błąd, który powodował znikanie tekstu przy pierwszym naciśnięciu klawisza w menu wyboru imienia gracza oraz wpisywania adresu IP - podpowiedź dotycząca użycia klawisza Escape w oknie "Connecting..." - wsparcie dla 32-bitowej palety kolorów dla Voodoo 4 i 5 - sterowniki DX5 i DX6 wyświetlają grę w 16-bitowej palecie kolorów; poprawki sortowania na liście wyboru rozdzielczości - poprawki w kodzie powodującym inicjalizację sterownika - przeniesienie zmiennych dotyczących sterowników 3dfx do pliku thrash.ini - nGlide używa teraz sterownika voodoo2a.dll, jego ustawienia można zmieniać w pliku thrash.ini - dodatkowy sterownik Glide3x do użycia na prawdziwych kartach 3dfx - ustawienie VideoDriver zostało zmienione na ThrashDriver - aktualizacja plików glide3x.dll dla dgVoodoo 2 i nGlide - zrzuty ekranu można robić klawiszem Print Screen, zamiast domyślną kombinacją Alt + P - przytrzymanie Print Screen skutkuje robieniem jednego zrzutu na sekundę - zmiana formatu zapisywania zrzutów z TGA na BMP - lepsza jakość zrzutów wykonanych w 16-bitowej palecie barw - mniejszy rozmiar zrzutów wykonanych w 32-bitowej palecie barw - możliwość zapisywania zrzutów w formatach JPG i PNG - zrzuty będą zapisywane w folderze screenshots zamiast na pulpicie - gra zapamiętuje numer ostatniego wykonanego zrzutu ekranu - dźwięk podczas wykonywania zrzutu - funkcja zapisywania zrzutów ekranu została przeniesiona do oddzielnego wątku (zapobiega to zawieszaniu się gry) - możliwość wykonywania zrzutów ekranu tytułowego - robienie zrzutów ekranu nie przerywa odtwarzania intra - szybsze wczytywanie gry na nowych systemach - ustawienie LoadingSplashTime spowalnia wczytywanie się gry; wartość 0 powoduje całkowite wyłączenie ekranu tytułowego - ustawienie View Angle pozwala na wybór jednej z trzech opcji: Narrow, Normal (poprzednio Wide), Wide. - możliwość włączenia lusterka wstecznego podczas powtórek klawiszem F7 - automatyczne tworzenie pustych katalogów przy zapisywaniu gry - katalog roboczy gry jest automatycznie ustawiany na ten, w którym znajduje się plik wykonywalny - usunięto opcję RemoteOnly z pliku konfiguracyjnego - ustawienie KeyboardHook zostało zastąpione PreventMinimize; działa też na Windows NT - ulepszony kod ukrywający systemowy kursor - patch jest kompatybilny z rzadką, przedpremierową wersją gry - nazwy przeciwników zostały przesunięte na górną część ekranu - po instalacji patcha na czystą wersję gry ustawienia HUD zostaną zresetowane - powiększenie mapy policjanta jest takie samo jak uciekiniera - gdy gra będzie uruchamiana na procesorze gorszym niż i586, zostanie wyświetlone ostrzeżenie; podobnie dla starszych systemów operacyjnych
1.3.1
- przeniesienie ustawienia DirectDrawLagFix z nfs3.ini do plików thrash.ini odpowiednich sterowników (DirectX 5/6/7) - optymalizacja plików voodoo2.dll i nglide.dll - wsparcie dla Windows 98/Me - jeśli wybrana jest najwyższa możliwa rozdzielczość, to przy podłączeniu nowego ekranu (np. telewizora do laptopa) wybrana zostanie nowa najwyższa rozdzielczość
1.3.0
- całkowite wyeliminowanie błędów w obsłudze procesorów wielordzeniowych - nie ma konieczności używania ustawienia SingleProcAffinity - wyeliminowanie wyłączania się gry na ekranie ładowania - wyeliminowanie błędów w grze sieciowej - niewielkie poprawki HUD - przeniesienie ustawienia Wide Screen z menu Graphics do Advanced Graphics - opcje w menu Controller oraz Connect są teraz położone pionowo - uaktualnienie nGlide do wersji 1.04.3 - możliwosć minimalizowania gry do paska
|
Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015 Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora. Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora. Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS. Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech A part of T-Projects.NET Group | Premiera Premiera NFS Payback 10/10/2017 Sklep NFS Preordery ruszyły!
Ankieta
Jak oceniasz NFS 2015?
1 - Gorzej być nie mogło
2
3
4
5 - REWELACJA!
Ta ankieta jest przeznaczona tylko dla zarejestrowanych uyżytkowników
Głosy: 24 Komentarze: 0
Poprzednie ankiety
|