Informacja
Ostatnio na forum NFSPlanet Polska
THE CAR CONTEST - edycja IIIcia  Napisał fck
04 maja 2006, 07:54
Wszystkich maniaków serii NFS serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w kolejnej, trzeciej edycji THE CAR CONTEST. Nowością jest opracowany system ligowy, który pozwoli wykreować bardziej wyrównany poziom rozgrywek, nie zniechęcając graczy słabszych.
Na TEJ stronie znajduje się regulamin rozgrywek, zaś na TEJ wątek służący do zapisów.

Zapisy trwają do dnia 9.05.2006r. do godziny 22:00.




 
Recenzja  Napisał florek
02 maja 2006, 23:02
Oj sypiemy chojnie artykułami i reckami. A nie tak dawno powróciliśmy. Dziś czas na od dawna zapowiadaną reckę połączoną z krótkim opisem PSP. Mamy nadzieje, że się wam spodoba. Jeszcze ciepłą recenzje znajdziecie tu.




 
Power Lap Times w HP2  Napisał florek
02 maja 2006, 22:56
Nie, nie, to nie zapowiedź jakiejś gry, ale artykuł Katsumoto wzorowany na liście Power Lap Times z programu Top Gear. Jaki to ma związek z NFS ? Ano taki, że lista zbudowana została na podstawie czasów okrążeń w HP2, które wykręcił Katsumoto. Stig ma od dziś konkurencje.




 
USSR NFS CUP  Napisał florek
02 maja 2006, 19:49
Niektórzy już o tym słyszeli, inni - nie. Dlatego, żeby każdy z Was był konkretnie poinformowany news ten poświęcony jest USSR NFS CUP. Jak pierwsze cztery literki nazwy zawodów wskazują, gramy dzięki braciom z za wschodniej granicy - Rosjanom. Ale turniej ma charakter międzynarodowy, więc można zobaczyć graczy np. z Argentyny.
Nawet Polacy są, właściwie jeden. Może wydaje się to zabawne, ale nasz "reprezentant" zajmuje miejsce 9 (z 13). Może warto się dołączyć ?
Wszystkich chętnych odsyłamy pod stronę.




 
To już jutro ...  Napisał florek
30 kwietnia 2006, 04:12
Już jutro początek sezonu wyścigów na 1/4 mili. Najważniejszą atrakcją imprezy dla nas, fanów NFS, jest konkurs organizowany przez EA Polska - The Most Wanted Car. Jeżeli chcecie jeszcze obejrzeć finalistów to zapraszamy na stronę.
Dodatkowymi atrakcjami bedą m.in. pierwsze w Polsce wyścigi na 1/4 mili dla motocyklistów i wyścig samochodu z samolotem. Bramy na lotnisko zostaną otwarte już o 7:00, zaś impreza zakończy się o 18:00.




 
Jaki to samochód?  Napisał Kolarz
29 kwietnia 2006, 13:51
Ja zapewne zauwazyliście, ruszył po wielu prośbach konkurs "Jaki to samochód?". Cieszy nas, że ma on u Was duże powodzenie.
Zostały wprowadzone małe zmiany w regulaminie na chwile obecną.

Konkurs trwa do 14 maja 2006 roku, natomiast ogłoszenie wyników będzie 15 maja 2006.

Życze powodzenia wszystkim bioracym udział!

KONKURS JEST SKRÓCONY DO DNIA 3 MAJA DO GODZINY 20:00. TEGO SAMEGO DNIA OGŁOSZENIE WYNIKÓW OK GODZINY 22, LUB DNIA NASTEPNEGO W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCH.
DECYZJA ZOSTAŁA PODJĘTA ZE WZGLĘDU NA NIEDOPRACOWANY REGULAMIN I SYSTEM KONKURSU.





 
Eksport tekstur  Napisał fck
27 kwietnia 2006, 07:31
Jak pamiętamy, program Bintex autorstwa Arushana w wersji 0.3 pomagał nam przy edytowaniu winyli w NFS: Underground. Teraz światło dzienne ujrzała wersja 0.4, która pozwala na otwieranie plików .bin z NFS: U2 oraz Most Wanted i zapisywania ich w formacie .dds. Ten format jest obsługiwany przez Paint Shop Pro oraz Photoshopa po wrzuceniu odpowiedniej wtyczki. Niestety, w chwili obecnej tekstury można jedynie wyeksportować, o wrzucaniu narazie nie ma mowy.

Drugim tego typu programem jest MWTex autorstwa Loque, który również pozwala otworzyć pliki .bin z Most Wanted i zapisywać je jako .dds i .raw. Niestety jak i w przypadku powyżej nie ma funkcji importowania tekstur do gry, ale Loque już nad tym myśli..

BinTex 0.4 @ NFSCenter
MWTex 0.01 @ NFSCenter




 
Nie samą grą człowiek żyje ...  Napisał florek
26 kwietnia 2006, 19:38
Dlatego czasami, zamiast patrzeć tylko na bryki z gry, popatrzcie na inne wyjątkowo ciekawe elementy gry. A jak sie zapatrzycie, to moze ustawicie sobie na tapetki. Tapety są w wysokiej rozdzielczości (1600x1200), dlatego będą pasowały na każdy monitor. Słowem - dla każdego coś miłego.





[ Więcej... ]


 
NFS: MW Music Importer już na ukończeniu!  Napisał fck
25 kwietnia 2006, 07:19
Jak dowiedzieliśmy się na forum NFS-Planet, Music Importer jest ukończony już w 90%. Pozwalał on będzie na dodawanie własnych utworów muzycznych do gry. Niestety, wciąż są problemy, gdyż po wrzuceniu muzyki gra się wiesza. Nie wiemy kiedy, ani czy wogóle, problem zostanie rozwiązany.




 
Pomoc do NFS: UR  Napisał florek
24 kwietnia 2006, 20:29
Pierwszy artykuł po długiej przerwie. Krótki, ale przekaże wszystkim posiadaczom NFS: UR to co najważniejsze.
Zapraszamy do lektury.




 
Idź do strony  1 2 3 ... 169 [170] 171




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Showroom
Sklep NFS
Sponsorzy
Partnerzy
Ankieta
Oferta
Czas generowania: 0.1476 sek., 0.0938 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 52. Użycie pamięci: 1,197KB