Informacja
Kolejne samochody do Shifta  Napisał FrogsterPL
30 kwietnia 2011, 20:13
Sporo graczy zdążyło się już przerzucić na Shifta 2: Unleashed, ale modderzy nie zapominają o Shifcie 1. Właśnie pojawiło się 7 nowych... czy też prawie nowych (o czym za chwilę) samochodów.

Autorem pojazdów jest tool831. Konkretnie, są to:
- 2010 Audi R8 5.2 V10 FSI
- 2010 Bugatti Veyron SuperSports
- 2002 Chevrolet Corvette C5 Z06
- 1995 Ferrari F50
- 2011 Ferrari 599 GTO
- 2008 Koenigsegg CCGT
- 2011 Lamborghini Murciélago LP670-4 SV

Jak widać, wszystkie samochody (pomijając Corvette C5 Z06) to przeróbki modeli, które już można było w Shifcie spotkać (kolejno: zwykłego Audi R8, Bugatti Veyrona, Ferrari F50 GT i 599 GTB, Koenigsegga CCR i Lamborghini Murciélago LP640). Cóż, tak czy owak - dobre i to, bo samochody wyglądają bardzo dobrze, wszystkie (łącznie z Chevroletem) mają też działające zegary i pełną animację ruchów kierowcy (zmiana biegów, wciskanie pedałów itd.), poprawne cienie itd. Niestety, nie ma nigdzie wzmianki o nowych dźwiękach silników, więc można się spodziewać, że wszystkie spośród tych modeli korzystają już z dźwięków które były zawarte w Shifcie. Drobnym felerem może też być to, że Corvette ma zawsze "otwarte" reflekory przednie.

Z kwestii stricte technicznych: wszystkie te modele wymagają rozpakowanej gry. Nie od rzeczy będzie także posiadanie karty graficznej z co najmniej 512 MB pamięci na pokładzie.

Osoby, które pragną pośmigać Ferrari, muszą także najpierw pobrać DLC Pack By QCM Full 1.55 - szczegóły TUTAJ.

Autor modów zaleca także zrobienie kopii zapasowych oryginalnych plików i przeczytanie plików Readme.

Samochody można pobrać STĄD.

EDIT:

Jak informuje Miczelov (dzięki!), samochody te nie są przeróbkami wozów z Shifta (mimo zadziwiającego wręcz "pokrywania się" carlisty), lecz konwersjami z Forza Motorsport 3. Czai się tu pewien kruczek natury prawnej: mianowicie, jeśli chcemy legalnie tymi autami pojeździć w NFS: Shift, konieczne jest posiadanie płyty nr 1 z grą Forza Motorsport 3 (licencja tej gry pozwala na dowolne wykorzystanie we własnym zakresie modeli z niej, o ile oczywiście samą grę posiadamy). Nie pozostaje zatem nic innego, jak czytać dokładnie pliki Readme z pobieranych pojazdów (czego ja nie zrobiłem, bo ich nie ściągałem). Więcej pojazdów można znaleźć na witrynach NoGripRacing.co oraz NFSCars.net.



Więcej zdjęć po kliknięciu w poniższego screena.








 
Komentarze

Do wystawianie komentarzy na tej stronie wymagane jest zalogowania się - zaloguj się lub kliknij tutaj , aby się zarejestrować.




Powered by NFSPlanet.PL/NFSPolska.EU @ 1999 - 2015
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych na stronie bez zgody ich autora.
Wszelkie grafiki oraz oznaczenia są wyłącznie własnością NFS Planet Polska
Jeśli zdarzy się sytuacja plagiatu jesteśmy gotowi wysunąć wnioski prawne w kierunku plagiatora.
Strona jest dedykowanym przez EA oficjalnym centrum serii NFS.
Fueled by E107 0.7 Core + poprawki i skrypty autorskie
Programowanie: (TriPax) Grafika: Sobiech
A part of T-Projects.NET Group

Witaj
Premiera
Sklep NFS
Sponsorzy
Partnerzy
Ankieta
Oferta
Czas generowania: 0.1142 sek., 0.0276 z tego dla zapytań. Zapytań do bazy danych: 40. Użycie pamięci: 1,146KB